Forum Discussion

kevinkuijken's avatar
kevinkuijken
Rising Newcomer
2 months ago

Crashes en niet kunnen inloggen

Heb sinds de nieuwe update bij elke sbc dat ik doe dat hij crasht… Hij crasht elke keer als ik spelers uit mijn club ga zoeken, ben nu de game opnieuw aan het installeren en wilde toen gaan inloggen via de companion app op mijn telefoon, maar ook daar is inloggen onmogelijk…? Elke keer als ik inlog blijft hij enkel laden en niet inloggen. Aan mijn internet ligt het niet want ook via 5G data kan ik niet inloggen. Ook geprobeerd via laptop… Help!

2 Replies

• Ik heb het zelfde probleem,ik heb vernomen dat het probleem ligt aan 1 bepaalde speler.namelijk mijn evo cristiano ronaldo.vanaf ik hem verwojder had was het probleem weg.mijn enige probleem nu is ik bn mijn beste speler kwijt hierdoor.bedankt EA

• Kheb al meer als maand dak nie in cosmetics evo graak ofk krijg error da men game crasht. En als chappies nie skippen int begin of een speler hebben met een cosmetic en die hebben de bal krijgk ook error Kheb maldini cup geprobeerd en ma 10 errors gehad. Bij sbc precies ook hetzelfde kmag in totaal miss 50x per dag opnieuw et spel opstarten en dan stuurt ge ea dervoor doen ze niks alleen men berichten verwijderen voor trollen en baiten terwijlk 24/7 kan laten zien da er gebeurd

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.605 PostsLatest Activity: 17 hours ago