Forum Discussion

Simon7huis's avatar
11 months ago

Ea play 10 uur nu al verlopen

Ik heb zojuist Ea play gekocht, alleen toen ik Ea FC opstarten stond er dat de tijd verlopen was, terwijl ik ea play 5 minuten eerder had gekocht, ik heb dus ook nog niet gespeeld. 
Kan ik nog mijn 10 uur spelen?

4 Replies

• blinder86's avatar
    blinder86
    11 months ago

Ook hetzelfde probleem, kan niet spelen terwijl de game onder proefversies zit bij EA play. Alles werkt tot je op het hoofdmenu zou moeten komen, dan komt de melding dat de proefperiode afgelopen is en koop de volledige game, terwijl ik nog niet gespeeld heb. Game sluit dan automatisch af.

Product: EA SPORTS FC 25
    Platform:Xbox Series S
    Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox Series S
    Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID?
    In welk speltype gebeurde dit? Aftrap
    Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
    Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door ea fc 25 op te starten
    Wat gebeurt er? Zodra ik mijn ea fc 25 opstart laad het en krijg ik de melding dat mijn proefversie is verlopen terwijl ik geen enkele minuut heb gespeeld.
    Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Game moet opstarten en moet normaal 10 uur beschikbaar zijn

• bij het opstarten van de game vermeld hij dat men 10 uur trail verlopen is terwijl ik nog niets gespeeld heb, kan dit gecontroleerd worden?

Product: EA SPORTS FC 25
    Platform:Xbox Series S
    Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox Series S
    Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID?
    In welk speltype gebeurde dit? Aftrap
    Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
    Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door ea fc 25 op te starten
    Wat gebeurt er? Zodra ik mijn ea fc 25 opstart laad het en krijg ik de melding dat mijn proefversie is verlopen terwijl ik geen enkele minuut heb gespeeld.
    Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Game moet opstarten en moet normaal 10 uur beschikbaar zijn

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.713 PostsLatest Activity: 12 hours ago