Forum Discussion

Lieke_The_Best's avatar
7 months ago

Elke keer uit fifa gegooid

Ik wordt steeds uit de game gegooid met de melding je online verbinding is verbroken. Controleer je thuisnetwerk je krijgt pas weer toegang tot de online functies van FC als je weer verbinding hebt met EA-Servers. Ga naar ea.com/unable-to-connect om meer te weten te komen. 

kan hier niks vinden over dit probleem. 
het aparte is kan alles doen behalve fc 25 spelen. Want zit gewoon op de wifi met me telefoon plus ziggo kastje geeft ook nooit storingen hoe kan ik dit oplossen want begint echt hinderlijk te worden heb hier al sinds het begin last van. Heb ook nog potje kunnen spelen 

4 Replies

• Hoi Lieke,

Ik heb dit probleem ook. Heb nog geen potje kunnen spelen. Heb jij het al opgelost?

Groetjes Ryan 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    7 months ago
    Hoi @breg2000ry,

Wanneer crasht het spel precies? Tijdens een potje, na een potje, wanneer je UT in gaat, enz.?
  • HarmEbbers's avatar
    HarmEbbers
    Newcomer
    9 days ago

Ik word altijd uit de game gegooid net voordat het potje begint met aftrappen en dan telt het potje ook mee als een verlies in division rivals

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.562 PostsLatest Activity: 4 hours ago