Forum Discussion

Thoom3000's avatar
Thoom3000
Seasoned Newcomer
2 months ago
Solved

Evolution 3 card crashes my game on PS5

Hi,

so i have this very intense and anoying bug. Ny Hojlund Evolution 3 card seems to be bugged. If i try to go through my cards, via squad, sbc or evolutions, once i get to Hojlund, my game crashes! 

I managed to pin it down to Hojlund. Its very frustrating because i cant jump into my collection anymore and building squads is a real pain.  The last update / patch didnt work.

Please help!

thanks. Thomas

• Wat je wel kan proberen is om beschadigd bestanden in je FC spel te verwijderen. Soms raakt een squad update bestand corrupt of zo, en dat kan zulke problemen veroorzaken.

Als dat niet helpt, dan zou ik haast aanraden om toch het spel opnieuw te instaleren. Het zou je verbasen hoe vaak zoiets helpt.

Als dat ook niet helpt, dan raad ik je aan om op de PlayStation 5 de aan/uit-knop indrukken totdat je de uitschakelsignalen hoort (of kies de optie Aan/uit in het menu en selecteer vervolgens PS5 uitschakelen). Haal de stekker uit het stopcontact en wacht ongeveer 30 seconden, sluit de stekker weer aan en schakel hem weer in, en laat me weten of dat helpt. Soms heeft je machine een power cycle nodig om de cache te schonen.

5 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

Hoi Thoom3000​,

Welkom op de Nederlandse forums! Ik heb een paar vragen als dat oké is:

1. Wanneer heb je dit voor het eerst gemerkt?
    2. Welk foutoplossingen heb je al geprobeerd? Dan raad ik niet iets aan wat je al hebt gedaan. 🙂
  • Thoom3000's avatar
    Thoom3000
    Seasoned Newcomer
    2 months ago

Hi!

Ik weet niet precies wanneer het begon, ik denk net voor het weekend. 
    Het enige wat ik heb gedaan is om via verschillende manieren bij die kaart te komen, maar elke keer als ik in Mijn Club overzicht kom, klapt de game eruit.  Ik heb overwogen de game te verwijderen en opnieuw te installeren. Maar kan me bijna niet voorstellen dat het helpt. 

Alle suggesties zijn meer dan welkom. Dit is echt niet te doen zo haha. 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 months ago

Wat je wel kan proberen is om beschadigd bestanden in je FC spel te verwijderen. Soms raakt een squad update bestand corrupt of zo, en dat kan zulke problemen veroorzaken.

Als dat niet helpt, dan zou ik haast aanraden om toch het spel opnieuw te instaleren. Het zou je verbasen hoe vaak zoiets helpt.

Als dat ook niet helpt, dan raad ik je aan om op de PlayStation 5 de aan/uit-knop indrukken totdat je de uitschakelsignalen hoort (of kies de optie Aan/uit in het menu en selecteer vervolgens PS5 uitschakelen). Haal de stekker uit het stopcontact en wacht ongeveer 30 seconden, sluit de stekker weer aan en schakel hem weer in, en laat me weten of dat helpt. Soms heeft je machine een power cycle nodig om de cache te schonen.

• Thoom3000's avatar
    Thoom3000
    Seasoned Newcomer
    2 months ago
    1. profile files verwijderd zonder succes.
    2. Powerdown en unplug voor ruim 30 sec incl reboot zonder succes. 
    3. Game verwijderd, herinstall, dit heeft gewerkt. 

dank voor de hulp 🙏🏽🏆🫶🏾

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 months ago

Fijn om te horen dat het is gelukt! 😄Geniet weer van FC!

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.686 PostsLatest Activity: 51 minutes ago