Forum Discussion

walterblok's avatar
7 months ago

FC 25 blijft hangen bij laden spel

Goedemiddag,

Bij mij start FC25 niet op en blijft hangen nadat ik het spel heb aangeklikt. Dit is al sinds ik het spel heb. Ik heb een x-box one en het spel met code gekocht. Ik heb zowel bedraad als wifi verbinding (bij instellingen x-box is dit ok). Waar kan dit aan liggen? Groet, Walter Blok

20 Replies

• JHFarhane's avatar
    JHFarhane
    7 months ago

Ik heb een probleem ik heb fc 25 voor de Xbox series s en iedere keer als ik ultimate team wil oppennen sluit hij het spel af alle andere dingen op de fc 25 kan ik wel spelen zoals managers.
    Ook heb ik de xbox gerest ik heb de game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ook heb ik de router gereset.
    Dit is pas vanaf zaterdag nacht 28-09 het geval daar voor kon ik wel de proefversie spelen maar heb sinds gister de ultimate versie en die doet het dus ook niet.
    wat kan ik doen want ik heb hier wel 100 euro voor betaald maar kan het niet spelen. 

• Kan iemand mij antwoord geven op mij eerder gestelde vraag want meerdere mensen hebben het zelfde probleem alleen wordt er geen duidelijk antwoord gegeven.

• Er is helaas geen oplossing. Ik heb het probleem al anderhalve week. Daar heb je dan meer dan €100 voor betaald. Zo’n vreemd probleem. Het enige wat EA dan kan aanbieden is om een nieuwe disc op te sturen 😫

• JHFarhane's avatar
    JHFarhane
    7 months ago

Heel vreemd ik heb niet eens bericht terug gekregen ik heb de vraag hier gesteld maar daar wordt niet op gereageerd.

en ik heb een xbox series s die heeft geen ingang voor een disc.
    Hoe ben jij met ze in contact gekomen. 

• JeDu1908's avatar
    JeDu1908
    7 months ago

Nou lekker dan. Maar het probleem ligt dus wel bij het spel en niet bij de xbox? Vanmiddag opnieuw geïnstalleerd en toen deed die het wel weer, nu zet ik hem weer aan en doet die het weer niet.

• Ik heb het probleem nog steeds. Het duurt momenteel langer dan een half uur. Ik word er zo moedeloos van. In al die jaren dat ik speel, is dit het meest bizarre wat ik heb meegemaakt met een spel. EA leest u mee???? Wat kunt u voor ons betekenen?

• Nog steeds veel last van dit probleem? 
    Heb nu hetzelfde probleem maar kan geen oplossing vinden. 

• Materazzi233's avatar
    Materazzi233
    6 months ago

Ik ook, laatste x dat ik het spel aanschaf.

Puur geldverspilling, en antwoord krijg je ook niet

• Ik heb het probleem dagelijks. Aanzetten, weglopen en na ongeveer 20 minuten zit er in. Zoo merkwaardig. Snap er echt niets van.

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.546 PostsLatest Activity: 15 minutes ago