Forum Discussion

ITSLuQ's avatar
ITSLuQ
Seasoned Newcomer
3 months ago

FC 25 crashed zodra ik rivals wil spelen / speler in club wissel.

Dit probleem duurt nu al een week, ik heb het meerdere malen gerapporteerd met beeld materiaal en EA bug melding van gemaakt. Maar nog steeds het zelfde probleem dat zich blijft aanhouden.

Zodra ik een rivals potje wil spelen sluit het spel zichzelf af en geef een fout melding. Zodra ik een speler in mijn team wil wisselen gebeurt het zelfde, de game sluitzich af en geeft een fout melding. Wel heeel toevallig dat fc26 nu voor de early-acces beschikbaar is en dat deze problemen zich direct voordoen in Fc25. AUB weet iemand hoe dit te fixen is want word er aardig moe van elke keer dit gedoe........

Ik heb dit probleem op mijn Playstation 5. 

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Hoi ITSLuQ​,

Er zijn een paar dingen die je kan proberen:

• Kan je je squad verwijderen en opnieuw maken? (Niet de spelers zelf natuurlijk, gewoon de squad.)
    • Je kan proberen om corrupte/beschadigd bestanden te verwijderen.
    • Soms kan het helpen om het spel helemaal opnieuw te instaleren.

Laat me weten of een van deze stappen helpt. 🙂

• 69b5e692d029fcdf's avatar
    69b5e692d029fcdf
    Newcomer
    3 months ago

Het verwijderen van mijn Squad werkte helaas niet, mede omdat het spel zichzelf afsloot zodra ik naar mijn club ging. 

Wat wel werkte, is het spel verwijderen op de ps5 en opnieuw downloaden (neemt helaas wel tijd in beslag) hierna is mijn spel tot op heden nog niet gecrashed. 

Featured Places

Node avatar for FC 25 Technische problemen

FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 12 hours ago
729 Posts