Forum Discussion
Hi,
bedankt voor je reactie!
de chat was soms nogal wazig met de reactie's, maar zeker behulpzaam. Moet nu geduld hebben helaas.
krijg ik trouwens mijn coins en mijn spelers terug of alleen de waarde van mij 5 meest waardevolste spelers? Dat was mij niet helemaal duidelijk.
Hij gaf namelijk aan dat ik sowieso het terug zal krijgen.
Heb je inmiddels al je spelers en dergelijke terug gekregen? Ik heb hetzelfde maar bij mij is uit veiligheidsredenen mijn Ultimate team gedeactiveerd. Nog steeds geen reactie terug gehad…
- 3 months ago
Nee nog geen bericht gehad, maar het kan tot 10 dagen duren voordat je een reactie krijgt. Misschien kan de helpdesk je helpen om het te laten deactiveren.
- 3 months ago
Ahhh helaas... Ik heb dus inderdaad al contact opgenomen met de helpdesk in de live chat. Maar daar blijven ze refereren naar ''het team'' moet dit oplossen en kijken er naar. Eigenlijk zit er gewoon totaal geen progressie in en kan je alleen maar wachten op iets wat vrij simpel is om op te lossen. Maar ik probeer geduld te blijven houden.
- 3 months ago
ik heb op 23-11 contact opgenomen wacht nog altijd op reactie vanuit het team zodat ik mijn coins terug krijg. waarschijnlijk moet je een nieuw email adres en wachtwoord aanmaken voordat ze je account activeren. vorig jaar had ik dat ook nadat ik samen met een adviseur een nieuw wachtwoord en email adres had aangemaakt werd mijn account weer geactiveerd. helaas nog geen jaar later weer gehackt en mijn spelers en coins weg. we kunnen alleen maar hopen dat we snel geholpen worden.
About FC 25 Technische problemen
Recent Discussions
- 12 hours ago
- 8 days ago
- 8 days ago