Forum Discussion
Nee nog geen bericht gehad, maar het kan tot 10 dagen duren voordat je een reactie krijgt. Misschien kan de helpdesk je helpen om het te laten deactiveren.
Ahhh helaas... Ik heb dus inderdaad al contact opgenomen met de helpdesk in de live chat. Maar daar blijven ze refereren naar ''het team'' moet dit oplossen en kijken er naar. Eigenlijk zit er gewoon totaal geen progressie in en kan je alleen maar wachten op iets wat vrij simpel is om op te lossen. Maar ik probeer geduld te blijven houden.
- 3 months ago
ik heb op 23-11 contact opgenomen wacht nog altijd op reactie vanuit het team zodat ik mijn coins terug krijg. waarschijnlijk moet je een nieuw email adres en wachtwoord aanmaken voordat ze je account activeren. vorig jaar had ik dat ook nadat ik samen met een adviseur een nieuw wachtwoord en email adres had aangemaakt werd mijn account weer geactiveerd. helaas nog geen jaar later weer gehackt en mijn spelers en coins weg. we kunnen alleen maar hopen dat we snel geholpen worden.
- 3 months ago
Ik ben al van 18 oktober aan het wachten! Heb nog contact gehad met EA toen ben ik waarschijnlijk uit de wachtrij gegooid.. ik durf gewoon niet meer contact op te nemen met de chat maar ik vind het wel erg lang duren allemaal.
Het plezier is er ook wel een beetje vanaf want je moet weer helemaal opnieuw beginnen.
Hoop toch een van deze dagen mijn coins terug te krijgen.
- 2 months ago
Heb je al een keer reactie van ea gekregen of coins/spelers weer terug?
- 3 months ago
Ik ben gister nog een aantal keer de live chat ingegaan. Hun reactie was dat ze niks voor mij konden doen en het niet konden terug draaien.
Mijn case wordt nu geëscaleerd naar het “studio” team. Maar of ik dat nou moet geloven? Ik heb geen idee… Het is allemaal zo onduidelijk terwijl EA zelf degene is die mijn Ultimate team hebben gedeactiveerd.
De fun is er gewoon helemaal af en opnieuw beginnen ga ik al helemaal niet doen.
- 3 months ago
Mij werd ook verteld om niet elke keer in de live chat te gaan, omdat je dan achterin de rij kan worden geplaatst. Helaas gaat de fun er bij mij ook steeds meer vanaf...
About FC 25 Technische problemen
Recent Discussions
- 13 hours ago
- 8 days ago
- 8 days ago