Forum Discussion
ik heb op 23-11 contact opgenomen wacht nog altijd op reactie vanuit het team zodat ik mijn coins terug krijg. waarschijnlijk moet je een nieuw email adres en wachtwoord aanmaken voordat ze je account activeren. vorig jaar had ik dat ook nadat ik samen met een adviseur een nieuw wachtwoord en email adres had aangemaakt werd mijn account weer geactiveerd. helaas nog geen jaar later weer gehackt en mijn spelers en coins weg. we kunnen alleen maar hopen dat we snel geholpen worden.
Ik ben al van 18 oktober aan het wachten! Heb nog contact gehad met EA toen ben ik waarschijnlijk uit de wachtrij gegooid.. ik durf gewoon niet meer contact op te nemen met de chat maar ik vind het wel erg lang duren allemaal.
Het plezier is er ook wel een beetje vanaf want je moet weer helemaal opnieuw beginnen.
Hoop toch een van deze dagen mijn coins terug te krijgen.
- 2 months ago
Heb je al een keer reactie van ea gekregen of coins/spelers weer terug?
- 2 months ago
Ik heb dus precies het zelfde.. van kastje naar de muur. Ze doen geen moer! na 3 weken wachten.. toen de chat weer in gegaan en je raad t al sta nu weer achteraan in de lijst omdat alles weer opnieuw moet worden beoordeeld.. kansloos zooitje daar
- 2 months ago
Het grappige komt nu. Heb een mail ontvangen waarbij ik 'meer informatie' zou moeten hebben. Er is 0,0 informatie vrijgekomen ben al anderhalf maand verder denk ik. Elke keer zeggen de adviseurs dat ik alles terug krijg binnen paar dagen. Het begint een grote grap te worden onderhand!!
- 2 months ago
maat kap met het spel dat is het beste advies wat je kan geven aan iemand die een spel van EA speelt, zo snel mogelijk dit bedrijf dood maken dan zijn we hier ook vanaf.
About FC 25 Technische problemen
Recent Discussions
- 13 hours ago
- 8 days ago
- 8 days ago