Forum Discussion
ik heb op 23-11 contact opgenomen wacht nog altijd op reactie vanuit het team zodat ik mijn coins terug krijg. waarschijnlijk moet je een nieuw email adres en wachtwoord aanmaken voordat ze je account activeren. vorig jaar had ik dat ook nadat ik samen met een adviseur een nieuw wachtwoord en email adres had aangemaakt werd mijn account weer geactiveerd. helaas nog geen jaar later weer gehackt en mijn spelers en coins weg. we kunnen alleen maar hopen dat we snel geholpen worden.
Ik ben gister nog een aantal keer de live chat ingegaan. Hun reactie was dat ze niks voor mij konden doen en het niet konden terug draaien.
Mijn case wordt nu geëscaleerd naar het “studio” team. Maar of ik dat nou moet geloven? Ik heb geen idee… Het is allemaal zo onduidelijk terwijl EA zelf degene is die mijn Ultimate team hebben gedeactiveerd.
De fun is er gewoon helemaal af en opnieuw beginnen ga ik al helemaal niet doen.
- 3 months ago
Mij werd ook verteld om niet elke keer in de live chat te gaan, omdat je dan achterin de rij kan worden geplaatst. Helaas gaat de fun er bij mij ook steeds meer vanaf...
- 3 months ago
Heb je toevallig al een update gehad hierover?
- 3 months ago
Heb je inmiddels al wat gehoord? Ik wacht ook al een tijdje op reactie
- 3 months ago
Nope, elke keer word van het kastje naar de muur gestuurd. Gisteren een mail ontvangen dat ik contact moest opnemen als het probleem niet verholpen was. De live chat in gegaan en hier werd tegen me gezegd dat ik zaak niet moest hervatten, omdat dit voor vertraging zorgt. Ik ben er ondertussen aardig klaar mee. Had op het begin nog hoop, maar ben nu een maand verder en ben niks opgeschoten. Dus dat was voor mij de laatste keer helaas.
About FC 25 Technische problemen
Recent Discussions
- 13 hours ago
- 8 days ago
- 8 days ago