Forum Discussion

Mitjaldinho43's avatar
5 months ago

FIFA 25 blijf vast hangen !!!

Hi ,

ik heb ook het probleem dat hij steeds blijft vast hangen als ik mijn doelstellingen wil openen bij fifa 25 ultimate team op de PS5 . Echt VRE SE LIJK dit een spel gekocht van €110,- pre order (dus GEEN DISK )  5 x al blijven hangen in z’n 2 uurtjes tijd .  Wat is hier aan te doen ??? 

7 Replies

• Ik heb ook problemen dat spel vast blijft hangen .

en dat als ik bij ultimate team mijn doelstellingen wil openen ben nu al tot 5 x toe mijn ps5 opnieuw moeten opstarten VRE SE LIJK dit irritant . Hier betaal ik toch niet €110 euro voor een spel die blijft hangen … het is de pre order van FIFA25 op de PS 5 dus NO DISK  2,5 u aan spelen 5 x blijven hangen ……… Wat hier aan te doen ???

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago

Hoi @Mitjaldinho43,

Krijg je ooit een foutmelding, of blijft het gewoon in een laadscherm tot je het spel opnieuw opstart? Gebeurt dit ook in andere plekken, of alleen je doelstellingen?

• sGoonman's avatar
    sGoonman
    5 months ago

als ik fut open blijft er een ogenblik geduld.. staan. Speel op ps4. Wat kan ik doen?!

• Bij mij blijft hij ook hangen bij het laden van het spel. Ik heb de disc versie, maar doet het ook niet.

• Het lijkt erop dar het spel, na de claim, niet doorloopt naar de HUB.

Beeld blijft zwart en de applicatie dient daarna afgesloten te worden en opnieuw opgestart worden. Heb dit zelf inmiddels al zo'n 50x aan de hand gehad. Vreselijk irritant 

• janoesz's avatar
    janoesz
    4 months ago

Nee, het gebeurt telkens bij het ophalen van de doelstellingen, nergens anders.bEn dit inmiddels al 100x . Speel op ps5 en meerderen hebben dit probleem

• Same! Ik word er niet goed van. Wat een vreselijk slecht spel @fc25 wat hebben jullie een ongelofelijk slecht spel gemaakt. Ik krijg af en toe zwart beeld als ik de game in ga en dan gebeurt er helemaal niks meer. Als ik dan ps afsluit heb ik die game verloren!!! Doodziek word ik ervan. Ook loopt het spel 100x vast ingame. SLECHT!

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.419 PostsLatest Activity: 13 hours ago