Forum Discussion
24 Replies
Hoi,
Ik heb ea fc 25 via pre order. Het is nu 20 september en heb eerste potjes gespeeld. Ik heb echter de beloningen van het pre ouderen nog niet ontvangen.
- EA_QueenBee7 months ago
Community Manager
Hoi @GekkeGarrit,
Ik heb een paar vragen, als dat oké is:
- Op welk platform speel je?
- Welk versie van FC 25 heb je gepreorderd?
- Welk beloningen mis je precies?
Ik speel op Nintendo Switch
Ik heb de pre order gedaan op dec1e dag dat het kon. Precieze datum kan niet vinden
Ik heb niets ontvangen. Geen 4600 punten, geen hero speler, geen extra evo slot. Etc
Community Manager
Hoi @83922e054c1e66d2,
Ik neem aan dat je de ultimate versie van FC 25 hebt gekocht? Op welk platform speel je?
Beste, ik heb de 4600 fc punten niet ontvangen als beloning voor de pre-order fifa25 ultimate edition. Ik speel op ps5. En nu?
Grt Timo
Op de Nintendo switch. De fc punten en coins en packs niet ontvangen. 5 dagen geleden fc 25 aangeschaft ultieme versie
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de FC 25 Ultimate Edition besteld voor onze Nintento Switch en heb dit ook ruim op tijd gedaan (pre-order op 18 augustus). Het spel zelf is inmiddels beschikbaar om te spelen op onze console, maar de beloningen die erbij horen - zoals de FC punten en diverse spelerpacks - zijn niet beschikbaar. Ik hoop dat hier een oplossing voor is.
Community Manager
@83922e054c1e66d2,
Ik weet dat de team op de hoogte is van problemen met pre-order bonuses op Switch. Heb je het spel direct van de Nintendo e-store gekocht? Ik heb hetzelfde probleem. Speel op ps5 en niks ontvangen.
Hier hetzelfde probleem, ultimate edition in de Nintendo store gekocht.
About FC 25 Technische problemen
Recent Discussions
- 15 hours ago
- 24 hours ago
- 2 days ago
- 3 days ago
- 3 days ago