Forum Discussion
24 Replies
Ja we hebben het via de Nitendo e-store gekocht.
- Lewanpolski062 years agoSeasoned Newcomer@EA_QueenBee ik heb hetzelfde probleem, heb de ultimate edition op steam gepreordered, had de claim pre order bonusses knop gedrukt, maar heb alleen het spel kunnen spelen. Geen 4600 punten gekregen.
Ik weet niet of het jullie kan helpen, maar ik heb de game via Steam gekocht en moest daar naar mijn Steam Library om via Steam apart de ultimate bonussen te claimen, in plaats van in de game zelf. Dus misschien naar je Nintendo libtary en daar even kijken of er ergens iets te claimen valt? Dus niet in de game zelf.
Ik heb 30 minuten geleden de pre order gekocht op E.A. website ik heb geen mail ontvangen met een download om het spel te kunnen spelen op mijn pc
@EA_QueenBee We zijn een dag verder en nog altijd niks… Via ea help alleen een mailtje wat ik zou kunnen doen, maar niks van toepassing. Gewoon ultimate edition gekocht.
Nu wel ontvangen, op de switch 3850 punten btw.
Ik heb mijn 4600 punten wel gekregen maar alle packs niet geen hero packs ofniks
- @mortel1998 Heb je daar iets voor gedaan?
We hebben de pre order ultimate edition van ea sports besteld alleen missen we de extra’s die daar bij zitten. Onder andere de 4600 FC Points. We spelen op de Nintendo switch. Hoe kunnen we dit oplossen?
Hier ook niks ontvangen op de ps5 inmiddels een week aan het spelen😔
About FC 25 Technische problemen
Recent Discussions
- 18 days ago
- 23 days ago
- 29 days ago