Beastjens2 years agoFout in de applicatie fc25 Sinds gister middag wordt ik steeds uit fifa gegooid door een fout in de applicatie. Ik kan alles spelen maar zodra ik fc25 ultimate team wil opstarten krijg ik dezelfde fout melding. Ik speel op ps4...Show More
Featured PlacesFC 25 Technische problemen Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 14 hours ago729 Posts
FC 25 Technische problemen Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 14 hours ago729 Posts
Recent DiscussionsOpstarten fc25 Op een bepaald moment krijg ik een zwart scherm met enkel playstation store symbool Kan niet meer online tegen een vriend spelen Hallo, Al een paar weken/maanden moet ik met een vriend via Share Play spelen als we tegen elkaar willen spelen op EAFC25. Als ik namelijk via de normale manier iemand wil uitnodigen zie ik NUL vrie...Game crasht contant… Als ik met managerscarriere het volledige opkomst wil afspelen. crasht de game constant…. Iemand tips? EA account ontkoppelen Ik heb een probleem met fifa ea account. Hij vraagt naar een verificatie op het moment dat ik online wil, het probleem is dat ik die mail niet meer in kan. Wat kan ik doen om dit te veranderen? Voorh...Spel opent maar niet speelbaar Wanneer ik de game opstart, lijkt in eerste instantie alles normaal te werken. Zodra ik echter bij een bepaald scherm kom, blijft dit scherm oneindig zichtbaar en verdwijnt het niet, hoe lang ik ook ...