Forum Discussion

berkaygenc's avatar
2 years ago

Foutmelding na winst

Ik speelde net fut champions kwalificatie ik win letterlijk na verlening en gelijk na het laatste fluitsignaal meld fifa een foutmelding waardoor ik ineens heb verloren volgens het systeem. Mijn internet is niet uitgevallen of iets dergelijks dit is jullie server probleem ik wil mijn winst terug je hebt maar 5 wedstrijden in kwalificaties dus het is sowieso moeilijk om door te gaan. Kijk maar mijn wedstrijd terug aub en zo snel mogelijk

6 Replies

• berkaygenc's avatar
    berkaygenc
    2 years ago
    @EA_QueenBee Ga je nou alleen dit zeggen ipv zelf kijken of vragen aan mensen die in het systeem kunnen te kijken? Wat heb ik hier aan? Wat zou het überhaupt moeten uitmaken of je veel potjes leaved? Ik speel gewoon mijn potje af en random loopt die server vast dus ik wil nu mijn winst want het weekend duurt niet lang meer
  • Dit is bij mij het geval,

hoe lang duurt het voordat ik weer gewoon normaal kan spelen?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

@berkaygenc,

Als je een hoop potjes snel achter elkaar verlaat, dan kan je een soort soft-ban krijgen dat ervoor zorgt dat je op de 90e minuut terug naar het hoofdmenu wordt bebracht. Vandaar dat ik het vroeg, want soms is de makkelijkste uitleg de juiste.

Maar als je dat niet hebt gedaan, dan kan ik wat foutoplossingen met je delen. Hopelijk helpen ze.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @SemQuinten030,

Als je een hoop potjes hebt verlaten dan kan het een softban zijn. Die duren ongeveer ~24 uur. Ik raad je aan om UT even te negeren zodat die goed verloopt.

En als je dat niet hebt gedaan, dan heb ik boven foutoplossingen gedeeld.

Featured Places

Node avatar for FC 25 Technische problemen

FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 5 days ago
729 Posts