Forum Discussion
Bij mij is nu de tweede keer.
Vorige keer duurde het een hele dag en geen idee hoe het dan opeens gewerkt heeft maar ik begin het stilaan beu te geraken!
Kan iemand aub helpen?
Een nieuw account aanmaken betekend ook een nieuw lidgeld betalen bij PS dus daar begin ik niet aan.
Product: EA SPORTS FC 25
Platform:Xbox Series S
Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox Series S
Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? SpookyStoiner
In welk speltype gebeurde dit? Ultimate Team™
In welk deel van het speltype? Champions
Welk onderdeel? Finals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 20-10-2024
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 12:00 pm
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Er is geen foutcode te zien het spel loopt gewoon vast
Wat gebeurt er? Als ik op mijn 1ste account probeer ultimate team te joinen loopt het scherm en de laadcirkel vast na lang wachten gebeurt er als nog niks. het spel opnieuw installeren,mijn gegevens verwijderen in fifa zoals op de help pagina staat, opnieuw opstarten van xbox of game heeft helemaal niks uitgehaald. zit nu al 3 dagen zonder mogelijkheid om op mijn main te spelen. mijn 2de account op het zelfde device en zelfde spel ondervindt dit probleem niet en hier kan ik dus wel op spelen dit maakt het dus heel vreemd.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ultimate team start wel op mijn 2de account op
Als ik op mijn 1ste account probeer ultimate team te joinen loopt het scherm en de laadcirkel vast na lang wachten gebeurt er als nog niks. het spel opnieuw installeren,mijn gegevens verwijderen in fifa zoals op de help pagina staat, opnieuw opstarten van xbox of game heeft helemaal niks uitgehaald. zit nu al 3 dagen zonder mogelijkheid om op mijn main te spelen.
mijn 2de account op het zelfde device en zelfde spel ondervindt dit probleem niet en hier kan ik dus wel op spelen dit maakt het dus heel vreemd.
About FC 25 Technische problemen
Recent Discussions
- 21 hours ago
- 21 hours ago
Fs evolution
Solved2 days ago- 2 days ago