Forum Discussion

SirKoenoss's avatar
2 years ago

Game hangt tijdelijk vast bij het opstarten van een Ultimate Team game.

Ik heb sinds het begin van EA FC 24 (en dus ook op EA FC 25), last van het probleem dat wanneer ik een game opstart op Ultimate Team, deze eerst door lijkt te lopen, maar daarna tijdelijke freezed. Na ongeveer 20 seconden loopt de game heel even door en daarna krijg ik de foutmelding 'De verbinding met de tegenstander is verbroken. We controleren het wedstrijdverslag om de uitslag te bepalen'. Soms heb ik dit wel 3 keer achter elkaar, voordat ik is een potje kan spelen... Ik heb de PS5 gewoon verbonden met een netwerkkabel en heb glasvezel, dus dat zou het probleem niet mogen zijn (verder ook geen connection issues met andere games). 

Soms heb ik ook dat ik een potje start en ik vervolgens gewoon een zwart scherm krijg. Heel af en toe flikkert het scherm dan kort en krijg ik de game te zien. Hierna moet ik EA FC 25 afsluiten, omdat ik verder helemaal niks kan (dit wordt ook geregistreerd als een loss... vrij vervelend als je Rivals of Champions aan het spelen bent).

Benieuwd of meer personen hier last van hebben.

1 Reply

• Ik heb dit probleem ook, hierdoor kan ik geen ultimate team spelen. Omdat het leidt tot een loss is er echt 0 plezier meer aan. Ik start een potje op en het loopt gelijk vast, soms zie je nog een beetje de intro’s etc. Maar soms gewoon zwart beeld..

Echt super vervelend ik hoop dat dit opgelost wordt want ik kan zo niet spelen!

Featured Places

Node avatar for FC 25 Technische problemen

FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 4 days ago
729 Posts