Forum Discussion

SvenEdrvn's avatar
4 months ago
Solved

Gehackt en Transfermarkt ban zonder oplossing van EA FC 25 - PS5

Hallo EA FC Community,

Gisteren ben ik gehackt en heeft iemand 1,2 miljoen coins van mijn account gestolen door mijn spelers te verkopen. Dit heb ik direct gemeld bij EA, maar helaas lees ik van veel andere spelers dat er weinig hoop is op een oplossing. Tot overmaat van ramp heb ik nu ook nog een transfermarkt ban gekregen, waardoor ik mijn account niet meer volledig kan gebruiken.

Het is voor mij onbegrijpelijk hoe dit kan gebeuren. Hieronder mijn situatie:

• Ik speel FIFA Ultimate Team sinds FIFA 14 en dit is niet de eerste keer dat ik gehackt ben. In FIFA 22 is mij hetzelfde overkomen, en toen heeft EA helaas ook niks gedaan om het recht te zetten.
  • Als je naar mijn record kijkt, zie je dat ik een eerlijke speler ben die gewoon van het spel wil genieten, maar hackers én EA’s gebrek aan ondersteuning maken dat onmogelijk.
  • Een duidelijk voorbeeld van de hack: ik heb plots 6 keer dezelfde speler (Kim Min Jae) gekocht voor 180.000 coins, terwijl dit totaal onlogisch is. Ik heb namelijk een ontradable Kaka gepackt en gebruik hem dagelijks. Deze spelers zijn vervolgens snel verkocht, wat ook geen enkele zin heeft als je naar mijn clubbeheer kijkt.
  • Alle tijd en moeite die ik in dit spel heb gestoken lijken voor niks te zijn. Ondanks het feit dat ik trouw ben sinds FIFA 14, ben ik bang dat EA wederom niets zal doen om dit op te lossen.
  • Gisterenavond heb ik aangegeven dat mijn spelers zijn verkocht, en vanmorgen werd ik wakker met een transfermarkt ban. Dit terwijl ik al meer dan 10 jaar FIFA speel.

Ik ben echt ten einde raad en hoop dat EA dit serieus neemt. Heeft iemand anders ervaring met een vergelijkbare situatie en is er überhaupt iets opgelost? Dit maakt het spel voor mij gewoon onspeelbaar.

Met vriendelijke groet,

SvenEdrvn

5 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 months ago

Hoi @SvenEdrvn,

We kunnen helaas niet helpen met account hacks hier op de forums. Ik raad je aan om contact op te nemen met ons live support team via een chat als dat kan. We hebben hier in ons hacked account artikel een link om een chat te beginnen. Zij kunnen je verder helpen.

• SvenEdrvn's avatar
    SvenEdrvn
    4 months ago

Hallo QueenBee,

Dit is precies wat iedereen doet. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd: van de een naar de ander, zonder dat er echt iets opgelost wordt. Jullie kijken naar hele vreemde feiten en zeggen dat ik zelf zou hebben ingelogd op mijn PS-console. Moet ik nu ook een alibi vragen van mijn werk om te bewijzen dat ik het niet was, of ligt het probleem bij mij?

Het lijkt erop dat jullie niets geven om de échte OG’s die al jaren trouw jullie spellen spelen. De klantenservice is een drama, en ik kan jullie niet eens bellen om mijn situatie goed te bespreken. Dit bericht is voor de mensen die dit ook gaan meemaken: zij worden niet gehoord en hoeven dus geen tijd, moeite, en energie te verspillen aan een oplossing die er waarschijnlijk niet zal komen.

• Hier precies hetzelde. 

spelers verkocht en coins kwijt.en ea doet er helemaal niets aan. Echt waardeloze helpdesk. 

Totaal geen begrip of ondersteuning. Zeggen dat ze niets vreemds zien. 

• SvenEdrvn's avatar
    SvenEdrvn
    4 months ago

Het is niet normaal. Zo'n groot bedrijf maar de service dramatisch. Het enige waar ze tijd en moeite instoppen zijn de promo's...

• dit is mij ook overkomen. Zeer irritant en idd ook voor mij onmogelijk om verhaal te doen bij ea.  

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.419 PostsLatest Activity: 14 hours ago