Forum Discussion
5 months ago
@BrinyClown4 ja ik was bezig met een vriend om die zilveren en bronzen first owner objective te halen en ik kan niet meer spelen en hij op ps5 wel
5 months ago
@dindewolf ik dus precies ook lol. ging de hele tijd goed. en nu kan ik niks meer hahah
- 5 months ago@BrinyClown4 ja ik was het gister middag ook aan het doen toen kon het niet meer gister avond effetjes en vanaf nu kan ik helemaal niks meer
- 5 months ago@dindewolf ja precies, ik heb dat dus ook
- 5 months ago
heb ik ook voor echt stom zo kan ik niet hoger geraken in rivals…
- EA_QueenBee5 months ago
Community Manager
Hey allemaal,
Worden jullie allemaal op de 90e minuut uit het spel gegooid? Zo ja, hebben jullie een hoop potjes snel na elkaar verlaten net voordat jullie dit probleem hadden? Het klinkt namelijk alsof dit een soft-ban is. Normaal verlopen die na ~24 uur of zo, dus ik zou gewoon UT even negeren totdat die soft ban verloopt.
- 5 months ago
Ik ben dit ook alleen word ik letterlijk elke game eruit gegooid ik ben nog 0 games verder gekomen dan minuut 20 dit gebeurd ook bij seizoen en daar staat er dat de wedstrijd niet meer synchroon loopt weet je hoe dit op te lossen is heb dit nog nooit gehad
- 4 months ago@EA_QueenBee ik zelf niet geleavet en wordt steeds eruit gezet,
About FC 25 Technische problemen
Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.433 PostsLatest Activity: 22 hours ago
Recent Discussions
- 22 hours ago
- 22 hours ago
Fs evolution
Solved2 days ago- 2 days ago