Forum Discussion
ik heb nog geen potje kunnen spelen wordt er de hele tijd uitgegooid
Hey allemaal,
Ik heb een paar vragen als dat ok is:
- Op welk platform speel je?
- Wanneer crasht het spel precies?
- Hoe lang heb je er ongeveer last van?
- 10 months ago
Heb hier ook last van sinds gisteren. Ik kan wel in Ultimate Teams, maar zodra ik een potje start, krijg ik dezelfde foutmelding.
Kan ook geen teamwijzigingen opslaan. Speel op PS4. Echt heel vervelend dat ik nou niet kan spelen. Hopelijk snel opgelost en compensatie.
- 10 months ago
Hoi,
Ik speel in de EA app. Heb het spel ruim 1 week geleden gekocht. Ik word er na ongeveer 40 seconden uitgegooid. Nog niet een Fifa 25 gespeeld. Ik baal er enorm van..anders wil ik graag mijn geld terug!
Ik wacht u reactie af!
Groeten Ryan
- 10 months ago
Ik speel ps5
heb het al een week
als ik bij club iemand wis wisselen en als ik een potje wil spelen
- 10 months ago
Ik heb er last van als ik in ultiemate team wil dan word ik er uitgegooid door een foutcode. Dit heb ik nu al 4 dagen lang ik vind het erg vervelend want ik kan geen potjes spelen. Iemand een oplossing hiervoor?
- 10 months ago
ik kan nog steeds geen ultemate team spelen
ik wordt er helemaal gek van
kan iemand mij helpen
- 10 months ago
Sinds vanochtend kan niet eens meer spelen nu... mijn ea fc 25 crashed gewoon heel de tijd zonder enig pardon als ik ultimate team op start... moet echt Z.S.M gefixed worden want dit is niet te doen....
- starkicker197710 months agoRising Newcomer
Op het moment dat ik ultimate team start wordt ik er al gelijk uitgegooid dit is nu al 2 weken.Na contact met e.a. help wordt er gezegd wordt met hele team aan gewerkt nu na 2 weken nog helemaal niks maar wel de full versie gekocht zonde van het geld ik denk dat ze een trouwe speler kwijt zijn ben nu 47 en heb alle games van fifa gespeeld ben bang dat dit de laatste is. Gr starkicker
- 10 months ago
ik heb precies het zelfde als ik ultemate team opstart wordt ik er gelijk uitgegooid
About FC 25 Technische problemen
Recent Discussions
- 17 minutes ago
- 41 minutes ago
- 11 hours ago