Forum Discussion

osamabiemlade's avatar
7 months ago

Kan geen potjes spelen in FC25

Als ik Ultimate Team wil spelen, en als ik dan een potje FIFA wil spelen geeft hij dit aan: ´communicatie fout met fifa ultimate team servers probeer het later nog eens.´ Ik heb dit nu al 2 dagen.

18 Replies

• Jaimy1810's avatar
    Jaimy1810
    7 months ago

Ik speel ps5

heb het al een week 

als ik bij club iemand wis wisselen en als ik een potje wil spelen

• trips0347's avatar
    trips0347
    7 months ago

Ik heb er last van als ik in ultiemate team wil dan word ik er uitgegooid door een foutcode. Dit heb ik nu al 4 dagen lang ik vind het erg vervelend want ik kan geen potjes spelen. Iemand een oplossing hiervoor?

• ik kan nog steeds geen ultemate team spelen 

ik wordt er helemaal gek van

kan iemand mij helpen

• Als ik een potje begin dan blijft het in het beginscherm het is heel irritant hoe kan ik het oplossen

• D_imma058's avatar
    D_imma058
    7 months ago

Sinds vanochtend kan niet eens meer spelen nu... mijn ea fc 25 crashed gewoon heel de tijd zonder enig pardon als ik ultimate team op start... moet echt Z.S.M gefixed worden want dit is niet te doen....

• starkicker1977's avatar
    starkicker1977
    Rising Newcomer
    7 months ago

Op het moment dat ik ultimate team start wordt ik er al gelijk uitgegooid dit is nu al 2 weken.Na contact met e.a. help wordt er gezegd wordt met hele team aan gewerkt nu na 2 weken nog helemaal niks maar wel de full versie gekocht zonde van het geld ik denk dat ze een trouwe speler kwijt zijn ben nu 47 en heb alle games van fifa gespeeld ben bang dat dit de laatste is. Gr starkicker

• breg2000ry's avatar
    breg2000ry
    6 months ago

ik heb precies het zelfde als ik ultemate team opstart wordt ik er gelijk uitgegooid 

• Elke keer als ik een potje rivals probeer te spelen krijg ik een fout melding.  Weet iemand hoe ik dat moet oplossen Ik speel op ps5

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.567 PostsLatest Activity: 2 hours ago