Forum Discussion
18 Replies
Ik speel ps5
heb het al een week
als ik bij club iemand wis wisselen en als ik een potje wil spelen
Ik heb er last van als ik in ultiemate team wil dan word ik er uitgegooid door een foutcode. Dit heb ik nu al 4 dagen lang ik vind het erg vervelend want ik kan geen potjes spelen. Iemand een oplossing hiervoor?
ik kan nog steeds geen ultemate team spelen
ik wordt er helemaal gek van
kan iemand mij helpen
Als ik een potje begin dan blijft het in het beginscherm het is heel irritant hoe kan ik het oplossen
Sinds vanochtend kan niet eens meer spelen nu... mijn ea fc 25 crashed gewoon heel de tijd zonder enig pardon als ik ultimate team op start... moet echt Z.S.M gefixed worden want dit is niet te doen....
- starkicker19777 months agoRising Newcomer
Op het moment dat ik ultimate team start wordt ik er al gelijk uitgegooid dit is nu al 2 weken.Na contact met e.a. help wordt er gezegd wordt met hele team aan gewerkt nu na 2 weken nog helemaal niks maar wel de full versie gekocht zonde van het geld ik denk dat ze een trouwe speler kwijt zijn ben nu 47 en heb alle games van fifa gespeeld ben bang dat dit de laatste is. Gr starkicker
ik heb precies het zelfde als ik ultemate team opstart wordt ik er gelijk uitgegooid
- PizzaNiels15 days agoNewcomer
Elke keer als ik een potje rivals probeer te spelen krijg ik een fout melding. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen Ik speel op ps5
About FC 25 Technische problemen
Recent Discussions
- 2 hours ago
- 2 hours ago
- 4 hours ago
- 12 hours ago
- 2 days ago