Forum Discussion

Roan-X-010's avatar
5 months ago
Solved

Knoppen aangepast EA FC25

Ik start net mijn fc25 op en al mijn knoppen zijn aangepast, maar op fc24 is het nog het zelfde, hoe kan ik dit oplossen? Groet Roan

• @Roan-X-010,

Kan je de volgende stappen proberen?

1. Verwijder je Persoonlijke Instellingen bestand.
    2. Als je op Steam speelt, schakel de Steam-invoer uit via de controllerinstellingen door met de rechtermuisknop op het spel te klikken > Eigenschappen > Controller.
    3. Ga naar je Documenten map en verwijder de FC25 map. Je verliest misschien dan wat voortgang, maar niks van je Ultimate Team.

Laat me weten of dat helpt. 🙂

10 Replies

• Roan-X-010's avatar
    Roan-X-010
    5 months ago
    @EA_QueenBee Nou dat options kruisje is en de share knop is rondje dus ze zijn veranderd van functie maar het is alleen in fc25.
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago

@Roan-X-010

Ah, juist. Ik snap wat je bedoelt. Op welk platform speel je? Ik neem aan dat je een PS controller gebruikt, maar gebruik je een PS4 of 5 controller?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    5 months ago

@Roan-X-010,

Kan je de volgende stappen proberen?

1. Verwijder je Persoonlijke Instellingen bestand.
    2. Als je op Steam speelt, schakel de Steam-invoer uit via de controllerinstellingen door met de rechtermuisknop op het spel te klikken > Eigenschappen > Controller.
    3. Ga naar je Documenten map en verwijder de FC25 map. Je verliest misschien dan wat voortgang, maar niks van je Ultimate Team.

Laat me weten of dat helpt. 🙂

• Ik speel op ps4 controller maar als ik ea fc 25 opstart dan staat hij gelijk in xbox setting en dan kan ik niks meer doen. hoe moet ik contoller terug zetten naar ps4 controller zodat ik weer kan spelen?

Ik zoek graag hulp, want ik wil het nieuwe spel graag weer spelen!

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    5 months ago
    Hoi @max07quint,

Kan je de bovenstaande stappen proberen om te zien of je dan je PlayStation controller kan gebruiken?

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.419 PostsLatest Activity: 14 hours ago