Forum Discussion

SP1R1TM0NG3R's avatar
SP1R1TM0NG3R
Newcomer
3 months ago

Mijn FC25 staat vast na opstart in FC26 advertentie

Bizar, ik start FC25 (PC) op, wordt aangemoedigd om FC26 te proberen en kan niet meer in mijn spel komen omdat mijn spel vaststaat in de FC26 add, diverse dingen geprobeert,  driver update, EA app update, niets werkt...

7 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Hoi allemaal,

Ik zal dit met de teams delen, en hopelijk kunnen ze dit snel oplossen. Bedankt dat jullie dit melden. 🙂

In de tussentijd, kunnen jullie proberen om zonder internet verbinding FC 25 op te starten, en om daarna weer je verbinding aan te sluiten? Ik zie op de EN forums dat dat meerdere spelers heeft geholpen.

• 1967Klaas's avatar
    1967Klaas
    Seasoned Newcomer
    3 months ago

Ik krijg zo'n idee dat EA min of meer ons manipuleert FC26 aan te schaffen.

Vuil spel.

• 1967Klaas's avatar
    1967Klaas
    Seasoned Newcomer
    3 months ago

Hallo,

Even een vraag, is het de bedoeling dat EA, FC25 nu boycot om FC26 te promoten?

Er zijn meerdere klachten gekomen, m.b.t. het bevriezen van het promotiescherm van FC26 en volgens mij is het heel simpel om de laatste update te verwijderen, zodat men gewoon kan blijven spelen (ook als je FC26 niet aanschaft).

Uw klanten hebben dit spel (FC25) aangeschaft en betaald om te mogen spelen.

Het minste wat u kunt doen is, de bereidheid om deze klanten aangegeven oplossing in gang te brengen.

Ik verneem graag,

Klaas67

• Wat is dit??? ea fc25 problemen bij het starten van spelleke

• Joco83's avatar
    Joco83
    Rising Newcomer
    3 months ago

Heb ook hetzelfde probleem, bij opstart fc25 loopt hij vast bij het scherm van fc26

Featured Places

Node avatar for FC 25 Technische problemen

FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 12 hours ago
729 Posts