Forum Discussion

rubenvansom's avatar
3 months ago

Na account kiezen flikkert het beeld

Nadat ik ea fc 25 opgestart heb en m’n account heb aangeklikt op m’n pc, verschijnt het laad teken van e.a. en wordt het beeldscherm steeds 1 kleur wat flikkert wat uiteindelijk groen blijft. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Vorige keer dat ik het spel speelde sloot ik het spel niet goed af en is dus naar mijn mening de oorzaak. 

2 Replies

• Ik had het zelfde probleem, als ik in de game kwam voor het hoofdmenu begon te flikkeren. ik had het wel goed afgesloten. wat ik gedaan heb is niet mijn account verwijderd maar bij het scherm waar je eerst in komt voor je naar hoofdmenu komt. daar had ik die acoountnaam verwijder dat op je scherm komt. pas op bedoel hier niet mee je account verwijderen. je hebt daar de keuze om te accepteren of te verwijderen. ik had die naam verwijderd. mijn game afgesloten, heb dan opnieuw mijn game geopend. moest mijn accountnaam opnieuw intypen, kon er terug in het hoofdmenu en kon terug spelen zonder dat ik mijn opgeslagen spellen kwijt was. volgens mij een fout ingekomen tijdens de laatste update van 20 december. kan altijd een foutje optreden bij het udaten. mss ook eens proberen, laat da eens weten of het bij jouw ook gelukt is

• totalnick5's avatar
    totalnick5
    16 days ago

ik had prc hetzelfde heb ook mijn pc gwn uit gedaan en wouw weer opstarten en kreeg dat groene beeld

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.433 PostsLatest Activity: 18 hours ago