Forum Discussion
Ik heb hetzelfde probleem, heb reeds naar Bol.com gebeld en daar was het antwoord dat het volgens de belgische wetgeving niet kan dus dat de code niet zal werken.
Uiteraard verwacht ik van EA games dat ze de code kunnen aanpassen naar Belgische norm?
- EA_QueenBee5 months agoCommunity ManagerHet is inderdaad vreemd want er zit niks in de standaard preorder bonussen dat problemen zou veroorzaken, denk ik. Zoals @OliiTheOne zegt, de Ultimate Editie kan niet want er zit FC punten in, maar dat is helemaal niet zo voor de standaard versie.
Ik zal het vragen, want ik ben ook benieuwd. Ik laat jullie weten als ik een update heb.- 5 months ago
Zelfde probleem.
Platform: Switch
Winkel: Bol.com
Land: België
Error code: 2813-0069
Game zelf fysiek ontvangen, code per e-mail.
Het kan geen probleem met de wetgeving zijn, want dezelfde bonus werd ook aangeboden bij GameMania België.
- 4 months ago
@EA_QueenBee UPDATE !
Ondertussen een nieuwe code ontvangen van Bol.
Deze is ingewisseld met succes via Playstation store online.Maar ik zie geen clubmunten, geen Loanspelers etc...
- 4 months ago
Ik heb ook een nieuwe code ontvangen op email via Bol. Kan deze wel maar inwisselen na m'n ochtendshift...Ben benieuwd. Op den duur gaan we misschien nog wel ooit tot het gewenste resultaat komen...
- 4 months ago
Hier exact zelfde probleem
Pre order code van bol.com in België.
Error code 2813-0069
Als je een update hebt... 🙂
- 4 months ago
Ik mocht vandaag een nieuwe code ontvangen van Bol.
Zelfde foutmelding op Switch:
2813-0069 als je de code probeert in te wisselen op de Switch zelf;
9001-0069 als je de code probeert in te wisselen via de website van Nintendo België.
About FC 25 Technische problemen
Recent Discussions
- 12 hours ago
- 8 days ago
- 8 days ago