5 months ago
Proefversie
Ik wou zonet de 10-uur proefversie van EAFC 25 opstarten. Onmiddellijk bij het openen van de game verkrijg ik het bericht dat de proeftijd verstreken is. Hoe kan dit?
Hoi @Kylepeeters99,
Het blijkt dat meerdere spelers hier last van hebben. De studio is al op de hoogte, hopelijk heb ik snel wat nieuws voor je.
Product: EA SPORTS FC 25
Platform:Xbox Series S
Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox Series S
Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID?
In welk speltype gebeurde dit? Aftrap
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door ea fc 25 op te starten
Wat gebeurt er? Zodra ik mijn ea fc 25 opstart laad het en krijg ik de melding dat mijn proefversie is verlopen terwijl ik geen enkele minuut heb gespeeld.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Game moet opstarten en moet normaal 10 uur beschikbaar zijn
Kan u mij terug bellen of mailen? Alvast bedankt.
Heb ook net hetzelfde probleem vandaag, is dit al opgelost? We zijn al 24uur later!
Product: EA SPORTS FC 25
Platform:Xbox Series S
Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox Series S
Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID?
In welk speltype gebeurde dit? Na opstarten van de proefversie
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door ea fc 25 op te starten
Wat gebeurt er? Zodra ik mijn ea fc 25 opstart laad het en krijg ik de melding dat mijn proefversie is verlopen terwijl ik geen enkele minuut heb gespeeld.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Game moet opstarten en moet normaal 10 uur beschikbaar zijn
Beste
Waarom zegt eafc 25 dat mijn proefperiode om te spelen al verlopen is? Ik heb het spel nog niet gespeeld, ook heb ik het al eens verwijderd en opnieuw gedownload.
Mvg
Victor
Ea play 10u proef nog niet verkregen
beste,
ik start mijn EAFC25 op en krijg direct op het scherm dat de proefversie is verlopen terwijl ik geen minuut heb gespeeld. wat kan ik eraan doen?