Forum Discussion

Kylepeeters99's avatar
5 months ago

Proefversie

Ik wou zonet de 10-uur proefversie van EAFC 25 opstarten. Onmiddellijk bij het openen van de game verkrijg ik het bericht dat de proeftijd verstreken is. Hoe kan dit?

20 Replies

• TyhZano61's avatar
    TyhZano61
    5 months ago

Dit is al meer dan 3 dagen een probleem. Nergens word er een oplossing geboden. Hoe kan dat nou 

• Hier ook hetzelfde probleem... Aub he EA. Mensen betalen geld voor EA play enal om 10u vroeger te kunnen spelen.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago
    Hey allemaal,

Ik heb helaas nog geen updates hierover. Hopelijk kunnen ze het snel oplossen.

• D0REUS's avatar
    D0REUS
    5 months ago

Is er al nieuws? 

ik kom er niet in en heb er wel voor betaald…

• Hallo

Ik wou de 10 hour trial spelen van fc 25 maar kreeg de melding dat deze al verlopen is, echter heb ik deze niet geactiveerd weet iemand hoe ik dit probleem oplos

Mvg

• Beste 

ik heb de gewone fc25 ge pre ordert  ik vroeg mij af of ik ook recht heb op een proefversie  want ik heb ook een EA abonement ? 

• ginom's avatar
    ginom
    5 months ago

Hey @EA_QueenBee ,

problemen kunnen altijd voorkomen, maar hoe worden de mensen die dit probleem hebben gecompenseerd?

Kan EA daar een antwoord op geven?

Thanks!

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.419 PostsLatest Activity: 13 hours ago