Forum Discussion

Segunwins's avatar
3 months ago
Solved

Re: Ea fc 25 ultimate team foutmelding

Met mijn account segunvsboef zat ik op 30 oktober in Divisie 1 in Ultimate Team, met een x2 boost. Toen ik echter de volgende ochtend, op 31 oktober, opnieuw wilde spelen, ontdekte ik dat ik ineens was teruggezet naar Divisie 3, zonder dat ik tussendoor ook maar één potje heb gespeeld. Dit lijkt een zeer vreemde bug, en ik verzoek jullie vriendelijk om mijn positie te herstellen naar Divisie 1.

Ik heb erg hard gewerkt om Divisie 1 te bereiken, en jullie kunnen dit waarschijnlijk ook inzien in jullie database. Daarnaast heb ik een foto als bewijs van mijn positie in Divisie 1. Ik hoop dat jullie deze situatie kunnen rechtzetten en dat er een passende compensatie komt in de vorm van packs.

• Hoi @Segunwins,

Ik heb je draadje losgekoppelt want het gaat over iets kompleet anders, maar ik denk ook niet dat er hier een probleem is. Met de nieuwe seizoen is iedereen twee divisies gezakt. Dat gebeurt elk seizoen, en dat is normaal gedrag. We hebben hier een artikel met wat meer informatie:

Als een nieuw Ultimate Team-seizoen™ begint, zakken alle deelnemers vanuit de Divisie waarin je eerder bent geëindigd. Je krijgt dan de kans om terug naar de top te klimmen.

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Hoi @Segunwins,

Ik heb je draadje losgekoppelt want het gaat over iets kompleet anders, maar ik denk ook niet dat er hier een probleem is. Met de nieuwe seizoen is iedereen twee divisies gezakt. Dat gebeurt elk seizoen, en dat is normaal gedrag. We hebben hier een artikel met wat meer informatie:

Als een nieuw Ultimate Team-seizoen™ begint, zakken alle deelnemers vanuit de Divisie waarin je eerder bent geëindigd. Je krijgt dan de kans om terug naar de top te klimmen.

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.419 PostsLatest Activity: 14 hours ago