Forum Discussion

iHaMooDiQ's avatar
8 months ago

Re: Proefversie

@EA_QueenBee Beste,
ik heb de playpro gekocht normaal zou ik ook een early access kunnen krijgen met unlimited uren op het spel ik heb de play pro speciaal hiervoor gekocht en helaas lukt het mij niet eens om de game te downloaden... Aub dringende hulp hiervoor.

6 Replies

• Ik heb ea play pro en de volledige versie van fc25 gekocht, maar ik heb geen toegang tot de fc 25 early access. 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    8 months ago

Hoi @iHaMooDiQ,

Ik heb je post hier samengevoegd want het gaat net om wat anders. Ik heb een paar vraagen:

1. Speel je op PC?
    2. Woon je in België?
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    8 months ago

@iHaMooDiQ,

Dan denk ik dat ik het probleem al weet. De EA Play Pro versie van het spel is niet verkrijgbaar in België, want we kunnen geen FC punten verkopen, en er zit FC punten in.

Normaal gezien valt een abonnement buiten ons terugbetalings policy, maar ik zou voor de zekerheid contact opnemen met ons live support team om te zien of ze je kunnen helpen, want ik neem aan dat je geen intresse hebt in andere games die je kan pelen met EA Play Pro. Als het goed is kan je via dit link een chat beginnen.

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.602 PostsLatest Activity: 33 minutes ago