Rigged
Elke keer als ik rustig wil uitverdedigen, duurt het te lang om een pas te geven, gaat de bal naar de voet van de tegenstander, of wordt mijn instructie gewoon geweigerd. Mijn 95 algemeen Buffon: ik heb nog nooit zo een slechte keeper in mijn leven gebruikt als ik met hem uitkomt, gaat hij meestal gewoon op de grond liggen terwijl hij gewoon recht kan blijven staan en de bal opvangen. Hij heeft deflector plus, het icoontje kwam boven zijn hoofd, en de bal gaat tussen zijn armen. Elke keer als ik van speler wil veranderen lukt het niet. Als ik het met de L1 knop doe, gaat het eerst 'aar drie andere spelers en dan pas verandert het naar de speler die ik wil, maar dan is de bal al binnen. Als ik het met de R3 knop duw gaat het altijd naar de speler ernaast. Dit zijn een paar van de vele problemen die ik heb moeten meemaken SINDS DE START VAN DEZE MAAND. Er zijn er nog te veel om op te noemen. Daarom stuur ik dit bericht, want ik respecteer de makers en werknemers die hun deel hebben gedaan om dit spel te maken, maar hoe kan een bedrijf met al dit geld nog zo veel fouten hebben.