Forum Discussion

Tiem058's avatar
2 years ago

Spel loopt constant vast

Het spel loopt constant vast. Het eafc laad icoontje onder in het scherm blijft draaien voor een eeuwigheid. Dit gebeurt in objectives, sbc’s, in de shop en bij het openen van pakketten. Na opnieuw opstarten etc blijft dit gebeuren. 

Wat kan ik hier tegen doen?

8 Replies

• Hier precies hetzelfde. Sinds gisteren / eergisteren al. Denk dat EA dezelfde pest servers heeft als Netflix. Het ergste is nog, wat er ook mis gaat en hoe verschrikkelijk het spel ook is, mensen blijven het kopen en spelen dus gaat het nooit veranderen. 

• Ik dacht dat het aan mij lag. Ik kan niet fatsoenlijk deze game spelen. Als ik geluk heb kan ik na 4x opnieuw opstarten net 1 potje spelen voordat hij weer vast loopt met laden. Zeer vervelend. 

• Ja ik ook. Constant opnieuw opstarten. Hele game er ook af gegooid en opnieuw gedownload. Mega irritant. Nu gooit ie mn wifi er ook de hele tijd uit

• Ik heb precies hetzelfde probleem heel vervelend, helemaal omdat het ook bij rivals gebeurd en ik nv factor punten verlies.

Featured Places

Node avatar for FC 25 Technische problemen

FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 3 days ago
729 Posts