Traagheid spelers in rivals
Beste mensen van EA en mede-spelers,
Sinds twee jaar speel ik weer eens UT. De voorgaande versies heb ik meestal zonder horten en stoten weten te spelen. De meeste jaren kwam ik toch wel in divisie 2 of 1 terecht. Ik zal niet zeggen dat ik een goede fifa speler ben, maar slecht ben ik ook niet. In manager carrière speel ik op legendarisch. Maar ik merk dat deze versie behoorlijk traag reageert wanneer ik online wil spelen, maar ook offline. Het kan gewenning zijn dat weet ik niet, maar ook offline loopt het niet lekker.
Momenteel zit ik in divisie 7 en dit zou normaliter voor mij geen probleem moeten zijn, echter is dit wel het geval. Mijn spelers zowel achterin als voorin reageren behoorlijk traag tegen een (veel) minder team. Om een voorbeeld te noemen werd Adama Traore gisteren na een fantastische steekpass van Wirtz ingehaald en van de bal gezet door Levi Colwill. Ik heb de worldtour Adama Traore die heeft SNL 95 en FYS 88. Colwill heeft SNL 69 en FYS 77. Dit zou statistisch gezien niet mogelijk moeten zijn, maar toch gebeurde het. Vervolgens werd mijn linksback Theo Hernandez SNL 95 eruit gelopen door Kai Haverrtz SNL 77 wat ook niet mogelijk zou moeten zijn en leidde tot een tegendoelpunt. Frustratie alom.
Mijn WiFi verbinding op de PlayStation is goed, bij andere games heb ik hier geen last van. Mijn ping is ook laag <25ms. Router staat dicht bij de PlayStation. Cross-Play is uitgeschakeld dit zou helpen, maar nog niks van gemerkt. Al met al lijkt mij dit niet slecht, tenzij ik iets over het hoofd zie.
Hoe is dit mogelijk en wat is hier aan te veranderen? Ik zou hier graag bij geholpen willen worden
Met vriendelijke groet,