Forum Discussion

jobo25's avatar
2 years ago

Ultimate team start niet op

Ik ben afgelopen weekend uit UT gegooid op de ps4, kom er daarna niet meer in. Krijg met laden steeds de melding CE-34878-0

Heb de game al meerdere keren opnieuw geinstalleerd, systeem reset uitgevoerd, niks helpt. Clubs doet het wel gewoon, kan dan online spelen, alleen UT doet het niet.Had een hoopje dat na de update van vandaag het weer zou werken, maar helaas. Vreemde is wel, dat ik in de companion app de meldimg krijg dat ik niet in kan loggen omdat ik al ingelogd ben op een ander apparaat.

We hebben zelfs een ander account op de ps gezet, van een kennis, en dan werkt het allemaal wel. Baal een beetje dat ik het preorder voordeel zo wel snel kwijt ben.

5 Replies

• Heb ik ook al drie dagen alles gedaan fc24 werkt wel maar fc25 niet meer krijgt ook de foutmelding CE3478 en nog wat als ik opstart doet het spel alles zelf hoef nog geneens op start te drukken en als ik dan naar ultimate team wilt gaan geeft hij aan de doorgang poortjes zijn te warm en dan loopt hij daarna vast met die code

• Zelfde probleem hier...

Leuk zo'n spel kopen met zoveel problemen en niemand die er echt wat mee doet..

Featured Places

Node avatar for FC 25 Technische problemen

FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 4 days ago
729 Posts