Forum Discussion
EA_QueenBee
5 months agoCommunity Manager
Hoi @AFCA-Dmoerland,
Ik zie dat meerdere spelers hier inderdaad last van hebben. De studio is al op de hoogte en aan het onderzoeken. Zelf denk ik ook niet dat het een probleem met je verbinding is, maar voor de zekerheid zal ik toch wat foutoplossingen met je delen. Je weet maar nooit, misschien helpt het.
- 5 months ago
ah Okee top. Hopen dat jullie het snel kunnen vinden. Kan hier enige compensatie voor worden gegeven ? Desnoods me Squad battle wedstrijden terug naar 0 zetten dat ik er nog steeds 12 kan spelen .. heb ook een hele avond voor niks gespeeld. Van alles geprobeerd
met me router etc. Niks hielp. Me verbinding gaf op de site ook 97 procent aan dus daar is ook niks mis mee
- EA_QueenBee5 months agoCommunity Manager@AFCA-Dmoerland,
Ik heb helaas geen invloed over compensatie en zo; dat is een studio beslissing. Als ze iets geven, dan zullen we er ongetwijfeld van horen..
- 5 months ago@EA_QueenBee Ik heb dat probleem sinds vanmiddag. Wat kan ik doen?
- EA_QueenBee5 months agoCommunity ManagerHoi @c035c9de8c53284d,
Net voordat je hier last van had, heb je een hoop potjes snel achter elkaar verlaten?- 5 months ago@EA_QueenBee hallo, ik heb hier ook last van. wat moet ik doen? ik kan wel een wedstrijd verliezen maar bij elke win kan hij niet verwerkt worden?!?
About FC 25 Technische problemen
Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.446 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago
- 2 days ago
- 2 days ago