Forum Discussion

joeptristan31's avatar
joeptristan31
New Novice
31 days ago

Verificatie werkt niet, na code invoeren gebeurt er niets.

Sinds 14 dagen kan ik niet meer online spelen. Bij het opstarten van FC25 gaat de game automatisch mijn EA account koppelen aan de server. Vervolgens stuurt FC25 mij direct door naar een verificatiescherm, waar ik kan kiezen op welk mailadres ik een code wil ontvangen. Zodra ik dat aanklik ontvang ik een code.  Maar zodra ik deze code invoer en klik op 'Doorgaan' gebeurt er niets. Er verschijnt wel een blauw handje, en ik kan klikken wat ik wil, maar het systeem gaat simpelweg niet verder en blijft staan op 'Doorgaan'. Zie foto.

10 Replies

• joeptristan31's avatar
    joeptristan31
    New Novice
    29 days ago

Hallo, hoe kan ik dat zien? Als ik inlog dan zie ik bovenstaande informatie. Goed om te weten dat ik zowel een Xbox X heb en een Xbox One. Op de Xbox X kan ik gewoon FC25 spelen, ook hier moet ik door het verificatiescherm maar dat werkt goed. Op de Xbox One werkt het dus niet. Dan blijft er een vreemde blauwe duim staan die ik wel kan bewegen, maar zodra ik op 'Doorgaan' klik gebeurt er niets. 

• Beste EA, u stelde mij 8 dagen geleden een vraag. Ik heb dezelfde dag nog geantwoord, maar u heeft daar helaas niet meer op gereageerd. Kunt u dit alsnog doen? Ik kon tot 3 wkn geleden gewoon online spelen, plots werkt de verificatie niet meer. Ik heb alles geprobeerd, ook via de chat. Kan iemand helpen bij dit probleem? Is EA telefonisch te bereiken? 

• Sinds 3 weken kan ik niet meer online spelen. Bij het opstarten van FC25 gaat de game automatisch mijn EA account koppelen aan de server. Vervolgens stuurt FC25 mij direct door naar een verificatiescherm, waar ik kan kiezen op welk mailadres ik een code wil ontvangen. Zodra ik dat aanklik ontvang ik een code.  Maar zodra ik deze code invoer en klik op 'Doorgaan' gebeurt er niets. Er verschijnt wel een blauw handje, en ik kan klikken wat ik wil, maar het systeem gaat simpelweg niet verder en blijft staan op 'Doorgaan'.  Hoe kan dit worden opgelost?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    22 days ago

Hoi joeptristan31​,

Als je naar profile.ea.com gaat en daar probeert in te loggen, lukt het je dan wel? Of heb je daar ook problemen?

EDIT: Ik heb je threads weer samen gevoegd. Mag ik vragen wat je al via de chat hebt geprobeerd?

Het werkt dus wel op de Series X maar niet op de One. Kan je een schermopname delen van wat je precies ziet als je de code probeert in te voeren?

• joeptristan31's avatar
    joeptristan31
    New Novice
    14 days ago

Het inloggen via profile.ea lukt. Ik heb alle stappen via de chat doorlopen. Ook het aanmaken van een nieuwe mail verificatie. In de eerste post heb ik een foto toevoegd van het scherm wat ik zie op het moment dat het systeem niet door wilt. 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    14 days ago

Oké, laten we iets heel anders proberen. Wat als je naar het tabblad Beveiliging en privacy van je EA-accountportaal gaat en je login verificatie helemaal uitschakelt? Kan je dan wel aanmelden op FC? En als je het daarna weer opnieuw instelt (want het is wel belangrijk om je account veilig te houden), lukt het dan wel om te spelen?

• joeptristan31's avatar
    joeptristan31
    New Novice
    14 days ago

Moet ik dat doen op de Xbox (in game) of gewoon online op de website EA?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    14 days ago

Dat kan je gewoon online doen via de link die ik heb gedeeld. Als je het daar uitshakelt, laat me dan weten of je weer FC kan spelen.

• Beste QueenBee, ik ben er nu aan toegekomen. En met uw tip is het gelukt. We hebben de 2FA beveiliging uitgezet, toen konden we gelijk online spelen. Toen ik de 2FA weer aanzette lukte het weer niet, dan krijg ik een melding waarbij EA vraagt om een een verificatie, dan geef ik mijn mail op, dan krijg ik een code, als ik die invul komt er een melding dat de verbinding is verbroken 'unable-t-connect'. Ik kan in deze situatie dus alleen spelen zonder 2FA beveiliging. Ik ben dus wel een stap verder. Heeft en nog een tip hoe wel te spelen met 2FA?

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.660 PostsLatest Activity: 3 days ago