Waarom zijn mijn spelers zo slecht?
Hallo,
Ik speel bekabeld en met gemiddeld 18/20 ping op de ps5 maar wat word ik gestoord van dit spel.
Ik heb een aantal dingen waar ik graag antwoord op wil hebben want het is voor mij echt een raadsel.
- Waarom houd mijn keeper geen enkele bal die gewoon te redden zijn? Ik heb alle gouden 87+ keepers geprobeerd en ik heb nu Petr Cech in goal, bij elke is dit het zelfde. Dit zijn ballen die recht op hem geschoten worden en hij zwaait gewoon te laat met zijn armen. Tegenstander timed hem niet. Als ik mijn keeper manueel beweeg dan houd die hem 9/10 keer ook niet!!!
- Om even bij de keepers te blijven. Het maakt niet uit wie ik voor de goal heb staan voor een 1 op 1, als ik een hoek kies dan houd de keeper hem 9/10 keer. Vertel mij aub waarom de keepers van de tegenstanders altijd alles houden? Ik heb spelers met 88 afmaken en alsnog worden die ballen tegengehouden.
- Nu ga ik het echt even hebben over iets wat mij echt de strot uit komt. Waarom in godsnaam lopen mijn backs nooit mee met de buitenspelers? Als de tegenstander de bal heeft op het middenveld veroverd en een steekpass wilt geven dan blijven mijn backs simpelweg door huppelen ipv er naar toe te sprinten. Dit creëert natuurlijk een buitenspeler die vrij doel heeft.
- Aanhakend hierboven: Stel de rechtsvoor van de tegenstander rent langs de lijn en je weet dat er een voorzet gaat komen, dan loopt mijn rechtsback niet mee met zijn tegenstander waardoor zijn linksvoor alleen voor de goal staat. WAAROM IS DIT?
Alsjeblieft help me want ik heb altijd plezier ondervonden met FIFA of Eafc maar dit jaar is het echt dramatisch.