Forum Discussion

Kevin_kev1985's avatar
6 months ago

Wachten op speler

Ik zie bij mijn verzoeken wachten op speler staan. Heb al een email gehad en erop terug gereageerd, maar krijg nog geen reactie en kan jullie ook niet telefonisch benaderen. Ik heb problemen met de dualsense controller met ea sports fc 25

6 Replies

• Ik heb met ea sports fc 24 en ea sports fc 25 beide hetzelfde probleem. Als ik de game gespeeld heb trilt de dualsense ineens minder bij andere games. Ik moet de console helemaal opnieuw opstarten of helemaal uitschakelen, zodat de controller weer normaal is. Zodra ik fc 25 weer opnieuw speel is er hezelfde probleem continu. Meer mensen die hier last van hebben? Ook de adaptive triggers werken niet en haptic feedback ook amper als ik het op intens instel of een andere optie.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 months ago

Hoi @Kevin_kev1985,

Wat is het probleem dat je hebt? Speel je op PC of op PlayStation, trouwens?

EDIT: Ik zie je andere post al. Ik zal ze samenvoegen, en dan kijken hoe ik kan helpen. 🙂

• Playstation 5. De dualsense controller geeft geen adaptive trigger effect en de haptic feedback trilt heel zacht ik had dit ook bij ea sports fc 24. Wat kan dit zijn ik heb de game getest bij vrienden en die hebben hetzelfde probleem? Er moet toch een oplossing voor zijn lijkt mij

• In ea sports fc en als ik dan andere games opstart blijft het zo en moet ik de console helemaal opnieuw opstarten om het weer goed te laten werken. En zodra ik ea sports fc weer speel komt hetzelfde probleem telkens terug😥 ja het is zo bij alle controllers

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.601 PostsLatest Activity: 2 days ago