Forum Discussion

Stijnthssn's avatar
2 years ago

Wordt uit spel gegooid na opstarten van UT

Ik heb sinds gisteren een probleem met het opstarten van UT. Telkens als ik UT opstart wordt ik uit het spel gegooid door een foutmelding. Nu probeer ik mijn selectie te verwijderen via de companion app, omdat ik heb gelezen dat daar het probleem kan liggen. Maar telkens als ik op de companion app wil inloggen krijg ik de melding dat ik ingelogd ben op een ander apparaat. Terwijl dit niet het geval is. Kan iemand mij hierbij helpen?

8 Replies

• Je kan via een ander account op je ps inloggen op UT, dan logt tie uit op je andere account en kan je op web app

• Stijnthssn's avatar
    Stijnthssn
    2 years ago

Bedoel je via een andere gebruiker op een ander ea account inloggen? Of wat bedoel je precies?

• Stijnthssn's avatar
    Stijnthssn
    2 years ago

Ik heb via een andere gebruiker op mijn PlayStation eafc opgestart. Via daar heb ik een nieuw ea account gemaakt om in te kunnen loggen op UT. Toen ik eenmaal ingelogd was en in UT zat, ben ik overgeschakeld naar een andere gebruiker (waar mijn goede ea account mee is gekoppeld). Toen kon ik inderdaad inloggen op de webapp en mijn selectie verwijderen. Daarna eafc weer gewoon opnieuw opgestart met mijn goede gebruiker. En kon ik gewoon weer in UT. Is misschien een beetje vaag uitgelegd, als het niet duidelijk is hoor ik het wel.

• Hey man,
    Ik heb hetzelfde probleem volgens mij ook mijn selectie verwijderd alleen nog steeds zelfde probleem.

Moest je een nieuwe Squad aanmaken en activeren via de app of niet zou graag weer erin kunnen 

• Stijnthssn's avatar
    Stijnthssn
    2 years ago

Ik heb ook nog een nieuwe selectie aangemaakt. Dat heeft bij mij geholpen 

• Ik heb hetzelfde probleem maar snap niet wat ik moet doen kan je in stappen uitleggen?

Featured Places

Node avatar for FC 25 Technische problemen

FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 4 days ago
729 Posts