Forum Discussion

wesselllll's avatar
wesselllll
Seasoned Newcomer
8 months ago

Zwart scherm bij joinen game. word een loss

Het is nu de 2e keer VANDAG, 4e keer deze week dat ik zwart scherm krijg bij het joinen van een game. ik kan dan nergens op klikken of iets doen. Dus ben ik verplicht mijn spel opnieuw op te starten waarbij ik vervolgens een Loss krijg in mijn rivals. ik hoop dat jullie bergijpen dat het zo absoluut niet leuk is om door te blijven proberen uit mijn divisie te komen. Ik verwacht geen compensatie packs of fifapunten maar wil gewoon mijn wins zodat ik niet de heletijd maar opnieuw hoef te beginnen en ook mijn winstreaks verlies waardoor ik NOG meer moet blijven winnen. 

Ik heb contact genomen via de chat en die hebben me doorverwezen naar hier omdat jullie dit voor me zouden op kunnen lossen. 

6 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    8 months ago

Hoi wesselllll,

Ik heb een paar vragen, als dat oké is:

1. Op welk platform speel je?
    2. Gebeurt dit in alle spelmodi, of alleen in Rivals?
    3. Wanneer heb je dit voor het eerst gemerkt, ongeveer?
  • wesselllll's avatar
    wesselllll
    Seasoned Newcomer
    8 months ago

Op pc. Het is me nu 1 keer in Champs gebeurd verder alleen Rivals. Vorige week ergens was een van eerste keren. Waneer exact weet ik niet meer. 

• wesselllll's avatar
    wesselllll
    Seasoned Newcomer
    8 months ago

Ik snap dat jullie t miss druk hebben met alle bugs die bestaan, maar krijg ik nog hulp? of moet ik maar zo door blijven spelen? 

• Het wordt steeds erger. Alleen vandaag al heb 1 potje voor kwalificatie weekend league kunnen spelen en daarna bij alle potjes er gelijk bij start wedstrijd uitgegooid net nadat de opstelling e in beeld waren en al die potjes daardoor verloren. Dit gaat al de hele week zo.

Vind het echt niet kunnen dan een bedrijf die al jaten deze game maakr en voor veel geld verkoopt nog steeds niet in staat is het fatsoenlijk te laten werken.

• Audrey-ruless's avatar
    Audrey-ruless
    Seasoned Newcomer
    8 months ago

ik zit met hetzelfde probleem. Hierdoor zelfs nooit aan weekend league kunnen starten want kon geen enkele match spelen... 

Featured Places

Node avatar for FC 25 Technische problemen

FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 2 days ago
729 Posts