kagmbsgoc5qsRising Newcomer27 days agoBug career modeAls ik een carriere wil starten en ik wil een team vervangen dan kan dat niet
Featured PlacesFC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 3 days ago113 Posts
FC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 3 days ago113 Posts
Recent DiscussionsCONTROLLER WERKT MID GAME NIET Voor de 30ste keer werkt mijn controller niet in game. Heb nu al zo zo vaak een match verloren omdat ik er uit gegooid wordt omdat ik zogenaamd niet beweeg. Soms werkt de controller meteen al niet, ...Weekend league error I won a Weekend League match, but after the game I received an error saying “Unable to process request / kan het advies niet verwerken”. After that, the match was counted as a loss, even though ...Hackers op pc van de afgelopen 3 wedstrijden in weekend league 2 keer een hacker tegengekomen. Spel is onspeelbaar op dit moment. sbc's ik kan de 85 keer 2 niet doen ook al voldoet het aan de eisen. kan iemand mij helpen Is de game ooit getest? Serieuze vraag, is deze game ooit getest voor de launch of na een update? LETTERLIJK elke keer dat ik FC26 FUT opstart klopt er helemaal niks van. Ik zie vaker de middenstip in de herhaling dan het ...