bart_stuurNewcomer2 months agoBug in fc 26 wanneer kan je weer wisselen in carrière modeHallo wanner kan je weer wisselen in fc26 Carrière mode het is zo niet leuk om te spelen
Featured PlacesFC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 11 hours ago138 Posts
FC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 11 hours ago138 Posts
Recent Discussions2FA Bij het opstarten van de web of companion app wordt de 2FA steeds terug automatisch ingeschakeld hoewel ik deze had uitgezet. Het bijkomende probleem is dan dat ik deze terug moet uitschakelen anders...Speler niet gekregen Ik kreeg niet een lamine yamal gisteren bij de 86 Squad van Sofia Wilson terwijl mensen die vandaag nog wel kregen dus weet iemand waarom Seizoenen wedstrijd niet opgeslagen Ik heb vandaag al drie wedstrijden gespeeld die ik (ruim) voor stond. Uiteindelijk is de tegenstander gestopt. Vervolgens is het in deze drie gevallen zo geweest dat de wedstrijd niet is opgeslagen e...Ik kan sommige spelers onterecht niet gebruiken in nieuwe evo “tijdreiziger” Ik heb 2 spelers die ik wil gebruiken voor de nieuwe evo “tijdreiziger” beide spelers voldoen aan de eisen, maar ik kan ze niet vinden en dus ook niet gebruiken wanneer ik de evolution open op de web...Silverstar tournemant bugged i was playing the new english silver superstars event and me and my friend were playing the event and i had somehow joined the enemy team meaning that my friend was left solo against 3 players includ...