pizzahawai2Newcomer3 months agoEropuit trekkenVoltooi de basis evo doet het niet ik heb hem gecompleet maar ik kan hem niet claimen
1 ReplyReplies sorted by OldestJdolman1997Rising Newcomer1 month agoIk heb dit ook .. is dit bij jou al opgelost??
Featured PlacesFC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 5 hours ago135 Posts
FC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 5 hours ago135 Posts
Recent DiscussionsIk kan sommige spelers onterecht niet gebruiken in nieuwe evo “tijdreiziger” Ik heb 2 spelers die ik wil gebruiken voor de nieuwe evo “tijdreiziger” beide spelers voldoen aan de eisen, maar ik kan ze niet vinden en dus ook niet gebruiken wanneer ik de evolution open op de web...Silverstar tournemant bugged i was playing the new english silver superstars event and me and my friend were playing the event and i had somehow joined the enemy team meaning that my friend was left solo against 3 players includ...Rewards niet gekregen Gisteren de TOTY cup gedaan, bij 1 en 3 gespeelde wedstrijden krijg je een 5x 81+ en een 5x 82+ pakket. Deze stonden na het claimen gewoon in de winkel, maar wilde ze bewaren. Toen ik dezelfde avon...Time traveller evolution Ik ben een gullit evolution aan het doen die er perfect in past maar op de uiteindelijke kaart van de evolution staat er dat er niets bijkomt. Terwijl dit normaal wel het geval moet zijn aangezien hi...EVO Frosty Dribbler Ik heb nu 2x de frosty dribbler gedaan met Gulllit silverstar, maar de speelstlijlen zijn niet bij hem toegekend. terwijl bij het EVO voorbeeld ze wel gearceerd waren.