Forum Discussion

Truemaniac90s's avatar
Truemaniac90s
Rising Newcomer
23 days ago
Solved

Evolution-trait verwijderd door Thunderstruck-upgrade

Hey allemaal,

Ik wil een frustrerend bug aankaarten, dat iedereen zou kunnen overkomen die betaalde Evolutions gebruikt op kaarten met live-upgrades, zoals Thunderstruck.

Ik had een Thunderstruck Wout Weghorst en heb daar de betaalde Evolution “Keep Composed” op toegepast. Deze Evolution gaf hem Press Proven+.  Deze heb ik met digital currency betaald en de EVO heb ik spelenderwijs afgerond. 

Later, toen zijn Thunderstruck-upgrade werd geactiveerd, kreeg zijn kaart Finesse Shot+.
Daardoor werd mijn Press Proven+ automatisch verwijderd en vervangen. Normaal gesproken zou een actieve PlayStyle+ andere PlayStyle+-upgrades moeten uitsluiten, of als tweede PlayStyle+ toegevoegd moeten worden als de Evolution dat ondersteunt. Maar geen van beide uitkomsten gebeurde. Ik ben hier best teleurgesteld over. 

Is dit de bedoeling, en heeft iemand anders dit ook meegemaakt?

• Hoi Truemaniac90s​,

Ik heb hier niet zo lang geleden een gesprek over gehad met een studiolid, en ik zie wat het probleem is:

1. Je hebt een Thunderstruck zonder PS+.
    2. Je krijgt een PS+ van de evo.
    3. De live upgrade gebeurt, en je speler krijgt nu een PS+ van zichzelf.
    4. Je evo ziet nu dat je speler een PS+ heeft. Het krijgt dus niet meer de PS+ van de Evo, want de evo heeft een Max 1 PS+ en kan geen PS+ vervangen of toevoegen (want de 1 van de basiskaart heeft die nu).

Dit werkt dus inderdaad zoals bedoeld. Ik zal het als feedback met de teams delen.

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    23 days ago

Hoi Truemaniac90s​,

Ik heb hier niet zo lang geleden een gesprek over gehad met een studiolid, en ik zie wat het probleem is:

1. Je hebt een Thunderstruck zonder PS+.
    2. Je krijgt een PS+ van de evo.
    3. De live upgrade gebeurt, en je speler krijgt nu een PS+ van zichzelf.
    4. Je evo ziet nu dat je speler een PS+ heeft. Het krijgt dus niet meer de PS+ van de Evo, want de evo heeft een Max 1 PS+ en kan geen PS+ vervangen of toevoegen (want de 1 van de basiskaart heeft die nu).

Dit werkt dus inderdaad zoals bedoeld. Ik zal het als feedback met de teams delen.

•  

Beste community manager,

Dank voor de snelle reactie en de duidelijke bevestiging. Ik ben hiermee geholpen en ik voel me gehoord. Uit ervaring weet ik dat dit soort oplossingen altijd complexer zijn dan aanvankelijk lijkt. Wel fijn dat het als feedback wordt meegenomen. Andere feedback van mijn kant: Evolutions in FC zijn echt brilliant and next level! Goed bezig! 

Featured Places

Node avatar for FC 26 Bug rapporten

FC 26 Bug rapporten

Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 12 hours ago
149 Posts