Forum Discussion

Vinceduits2002's avatar
Vinceduits2002
Rising Newcomer
21 days ago

Geblokkeerd transfermarkt

Ik ben geblokkeerd op de transfermarkt. Nu wil ik de transfermarkt vrijspelen door alle objectives vrij te spelen maar kom ik niet voorbij dit punt “squad battles aanbevolen selectie” ik heb meerdere malen alle squad battle potjes gespeeld maar krijg deze maar niet afgehandeld. Hoe kan ik dit oplossen?

3 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    20 days ago

Hoi Vinceduits2002​,

Dus er gebeurt niks als je tegen de uitgelichte team speelt?

Kan je misschien een tijdstip delen van wanneer je het laatst tegen de uitgelichte team hebt gespeel?

• Vinceduits2002's avatar
    Vinceduits2002
    Rising Newcomer
    18 days ago

hi EA_QueenBee

Excuses voor de late reactie.
    Er gebeurd inderdaad niks als ik tegen het uitgelichte team speel. Ik heb dit deze week al 3 maal geprobeerd.
    Daarnaast heb ik al 2x met een werknemer gesproken en zij erkennen dit probleem.

• matti19802's avatar
    matti19802
    Rising Traveler
    16 days ago

dit spel is zo slecht gemaakt, ik heb continue crash tijdens het spelen van een match, het is weeral hetzelfde met EA, weer verkopen ze een spel voor 100€ dat niet werkt, tegenwoordig al veel tegengekomen dat ze spellen uitbrengen die niet getest zijn! EA zou zich moeten schamùen voor zo een slecht spel voor 100€, bij mij werkt het zelf gewoon niet!, zielig bedrijfje dit!

About FC 26 Bug rapporten

Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.60 PostsLatest Activity: 4 hours ago