rikviscoolNewcomer10 days agoOpgeven tegenstandersIk heb inmiddels al 7 wedstrijden dat ik dik voorsta en dat de tegenstander weggaat, maar dat de wedstrijd niet telt.. bloedirritant.
Featured PlacesFC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 8 hours ago135 Posts
FC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 8 hours ago135 Posts
Recent DiscussionsSeason pass lvl 40 reward claim Hello EA Support, I am contacting you regarding an issue with the Season Pass rewards in EA Sports FC 26. After reaching Season Pass level 40, I attempted to claim my reward. Unfortunately, due to ...Time traveller evolution Ik ben een gullit evolution aan het doen die er perfect in past maar op de uiteindelijke kaart van de evolution staat er dat er niets bijkomt. Terwijl dit normaal wel het geval moet zijn aangezien hi...EVO Frosty Dribbler Ik heb nu 2x de frosty dribbler gedaan met Gulllit silverstar, maar de speelstlijlen zijn niet bij hem toegekend. terwijl bij het EVO voorbeeld ze wel gearceerd waren. Evoluties Goedemiddag, Bij twee spelers lijken de evoluties open te blijven staan ,terwijl ze uit “mijn evoluties”zijn . Van de Ven heb ik de laatste trainingskamp gedaan, maar ik krijg de speelstijl ; an...Ai defending to OP Hoe kan dat als ik de cutback van mijn tegenstander lees hij de bal nog langs mij gepast krijgt. Terwijl mijn tegenstander zijn verdigers niet selecteert en perfect verdigd. Hoe kan het nou zijn dat ...