VleksterNew Novice3 months agoSpits in opkomst probleemDe evo is ongevraagd geannuleerd. Dit lijkt me niet de bedoeling?Hoe dit op te lossen?
Featured PlacesFC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 25 minutes ago140 Posts
FC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 25 minutes ago140 Posts
Recent DiscussionsEvo bug Waarom past deze speler niet in cm evo terwijl ik hem een cm positie heb gegeven. Alles klopt qua vereisten behalve bij zeldzaamheid toty hm terwijl zijn kaartje dat wel is. Players do not disappear in survival mode I was playing a game in the TOTY Event 3 friendly mode, which is the survival game mode. My opponent scored with their striker (Ruben garcia) and eventually scored a second goal. From there I realise...2FA Bij het opstarten van de web of companion app wordt de 2FA steeds terug automatisch ingeschakeld hoewel ik deze had uitgezet. Het bijkomende probleem is dan dat ik deze terug moet uitschakelen anders...Speler niet gekregen Ik kreeg niet een lamine yamal gisteren bij de 86 Squad van Sofia Wilson terwijl mensen die vandaag nog wel kregen dus weet iemand waarom Seizoenen wedstrijd niet opgeslagen Ik heb vandaag al drie wedstrijden gespeeld die ik (ruim) voor stond. Uiteindelijk is de tegenstander gestopt. Vervolgens is het in deze drie gevallen zo geweest dat de wedstrijd niet is opgeslagen e...