QuinnieChubby11Rising Newcomer3 months agoTaken slaan niet op (ultimate team) Voor iedere wedstrijd wijzig ik de taken bij corners. De langste en meest kopsterkse spelers als aanspeelpunt en bij de eerste en tweede paal. Iedere keer als ik een een spel start verandert dit. Er ...Show More
martswaggerRising Newcomer3 months agoIk heb dit ook, echt al in het begin gezegd hier doen er niks mee
Featured PlacesFC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 1 hour ago136 Posts
FC 26 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 1 hour ago136 Posts
Recent DiscussionsSeizoenen wedstrijd niet opgeslagen Ik heb vandaag al drie wedstrijden gespeeld die ik (ruim) voor stond. Uiteindelijk is de tegenstander gestopt. Vervolgens is het in deze drie gevallen zo geweest dat de wedstrijd niet is opgeslagen e...Ik kan sommige spelers onterecht niet gebruiken in nieuwe evo “tijdreiziger” Ik heb 2 spelers die ik wil gebruiken voor de nieuwe evo “tijdreiziger” beide spelers voldoen aan de eisen, maar ik kan ze niet vinden en dus ook niet gebruiken wanneer ik de evolution open op de web...Silverstar tournemant bugged i was playing the new english silver superstars event and me and my friend were playing the event and i had somehow joined the enemy team meaning that my friend was left solo against 3 players includ...Rewards niet gekregen Gisteren de TOTY cup gedaan, bij 1 en 3 gespeelde wedstrijden krijg je een 5x 81+ en een 5x 82+ pakket. Deze stonden na het claimen gewoon in de winkel, maar wilde ze bewaren. Toen ik dezelfde avon...Time traveller evolution Ik ben een gullit evolution aan het doen die er perfect in past maar op de uiteindelijke kaart van de evolution staat er dat er niets bijkomt. Terwijl dit normaal wel het geval moet zijn aangezien hi...