Forum Discussion
Hoi djhulk,
We kunnen helaas niet in accounts kijken hier op de forums, dus ik ben heel beperkt met de hulp die ik kan aanbieden. Ik kan niks vinden dat andere mensen gewoon hun speleritems missen als een bug. Normaal zou ik zeggen dat dit misschien een teken van een hack is of dat je ze per ongeluk in een SBC hebt gestopt.
Wanneer heb je je spelers verloren, precies? En weet je of de adviseurs al naar je accountlogins hebben gekeken?
- djhulk27 days agoNew Rookie
allereerst bedankt voor je reactie. Je zou inderdaad kunnen zeggen dat er een fout is gemaakt en dat spelers per ongeluk in een sub zijn gestopt, maar gezien de hoeveelheid en de spelers (waaronder vele toty spelers als mbappe)lijkt het me zeer onlogish en dom om zoiets in een sbc te stoppen. Al mijn spelers met de hoogste rate zijn verdwenen. En persoonlijk weet ik zeker dat ik ze niet in een sbc heb gestopt. Dan zul je wel ver van het padje zijn geweest om de miljoenen weg te gooien. Ik heb diversen keren contact gehad en ze zeggen er druk mee bezig te zijn omdat er meerdere spelers het zelfde probleem hebben. Nu kunnen ze me geen tijdsbestek geven hoelang het zal duren en moet ik dus achter mijn feiten aan, wat op de omgekeerde wereld lijkt, toch? Volgens de adviseurs gaat het om een bug en zijn ze druk met het team bezig. Maar mijn vraag is hoe ik enigszins tegemoet kan komen en ik dus ook verder kan gamen, tot het probleem is opgelost, ik hoop dat je begrijpt dat het me veel tijd en moeite heeft gekost, en dan tel ik het financiële er niet eens bij.
- EA_QueenBee26 days ago
Community Manager
Ik snap het absoluut, en ik wou dat ik meer behulpaam kon zijn, maar ik kan niet in je account kijken om te zien wat er precies met je spelers is gebeurd. Ik kan je alleen terug naar ons klantendienst sturen zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken. Heb je in het verleden via email gecontacteerd? Misschien heb je er meer aan als je contact via een chat opneemt.
- djhulk26 days agoNew Rookie
- Ik snap eerlijk gezegd niet hoe zoiets verschrikkelijks fout kan gaan bij een miljarden organisatie. Ik heb verschillende keren contact opgenomen en het enige wat ze kunnen melden is dat de fout niet bij mij ligt en dat het om een bug gaat. Al met al stelt het me wel gerust dat het een fout in de server is en dat ze überhaupt iets kunne zien. Alleen heb ik er op dit moment niks aan omdat ik niet kan spelen en ik ver achter loop. Is er een tegemoetkoming of iets zodat ik alsnog verder kan tot het probleem is opgelost en ik tot mijn spelers kan beschikken? Er is in dit verhaal maar 1 dupe en dat ben ik.
Featured Places
FC 26 Bug rapporten
Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 5 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee28 days ago
Community Manager