Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
26 days agoIk snap het absoluut, en ik wou dat ik meer behulpaam kon zijn, maar ik kan niet in je account kijken om te zien wat er precies met je spelers is gebeurd. Ik kan je alleen terug naar ons klantendienst sturen zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken. Heb je in het verleden via email gecontacteerd? Misschien heb je er meer aan als je contact via een chat opneemt.
djhulk
26 days agoNew Rookie
- Ik snap eerlijk gezegd niet hoe zoiets verschrikkelijks fout kan gaan bij een miljarden organisatie. Ik heb verschillende keren contact opgenomen en het enige wat ze kunnen melden is dat de fout niet bij mij ligt en dat het om een bug gaat. Al met al stelt het me wel gerust dat het een fout in de server is en dat ze überhaupt iets kunne zien. Alleen heb ik er op dit moment niks aan omdat ik niet kan spelen en ik ver achter loop. Is er een tegemoetkoming of iets zodat ik alsnog verder kan tot het probleem is opgelost en ik tot mijn spelers kan beschikken? Er is in dit verhaal maar 1 dupe en dat ben ik.
Featured Places
FC 26 Bug rapporten
Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 5 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee28 days ago
Community Manager