Forum Discussion
Hallo FC fans,
Bij de vorige post heb ik laten weten dat er maar liefst 26 spelers bij me zijn verdwenen. Dit zijn absoluut geen spelers die je in een SBC stopt, met alle respect. Het zou misschien een vergissing kunnen zijn, maar je komt iemand niet vertellen dat hij de 26 beste spelers in een SBC stopt om vervolgens een discussie met E.A. aan te gaan
Nou kort samengevat, krijg ik uiteindelijk na veel moeite en iedere dag een adviseur te hebben gesproken, kreeg ik dit mailtje:
Hallo djhulk,
Greetings, this is S from EA. I trust this message finds you well. I am reaching out to provide an update and follow-up on your case.
Upon reviewing your case, we have confirmed that there is no compromised or suspicious activity found on your game account. As a result, we are unable to grant any compensation or adjustments from our side.
We hope this information helps. Please feel free to contact us if you have any further questions or concerns.
You can also find answers to common questions on our help Center at http://help.ea.com, or ask our community experts by visiting Answer HQ at https://forums.ea.com/category/ea-forums-en.
Thank you so much again for contacting EA.
S
EA Help
Dus ik rustig gebleven en graag uitleg wil hebben waar mijn spelers dan zijn? Dus de vraag aan de adviseur was: na aanleiding van jullie mailtje en besluit zou ik graag willen weten waar mijn spelers dan zijn? Hoogstwaarschijnlijk kunnen jullie dat wel uitlezen en me daarop een antwoord geven. Na enkele minuten terug vraagt de adviseur om welke spelers het gaat en wanneer ik de aankoop heb gedaan. Van 1 speler weet ik de aankoop en bedrag tot aan de cent, zelfs de datum. Dus ik heb de stuk genoemd 25-01-2026 het aankoopbedrag genoemd van 13,840,000 Miljoen en een printscreen opgestuurd (zie afbeelding) hoeveel meer wil je duidelijk zijn. En toen……. Toen kreeg ik iets te horen waar mijn oren van gingen flapperen. De adviseur vertelde me dat ik op 25-01-2026 op de speler heb geboden en niet heb gekocht. Hij is door iemand anders gekocht…?>”{}. Dikke error dus maar altijd rustig blijven.. denadviseur bleef bij zijn informatie die hij voor zich had liggen en week daar niet vanaf(wat ik wel kan begrijpen, maar toch vreemd bleef vinden). Ik heb er alles aan gedaan om te bewijzen dat het om Kylian Mbappe TOTY gaat en dat ik hem in mijn bezit heb gehad. Ook wilde ik filmpjes sturen omdat ik ze nog steeds heb waar Kylian Mbappe voor mijn team s-eelt en duidelijk te zien is dat ik hem in mijn bezit heb. Sterker nog, ik heb een filmpje van zijn kaart waarop het bedrag van 13,840,000 op staat. Uiteindelijk heeft de adviseur de chat gestopt omdat zijn besluit volgens hem helder was en hij de chat zou afsluiten. Nu de vraag en dit is mijn laatste vraag aan E.A. want anders moet ik helaas juridische stappen gaan ondernemen waar we beiden niet op staan te wachten en ik jullie nogmaals wil duidelijk maken dat er een gruwelijke vergissing/fout is gemaakt door E.A.
mijn vraag is: kan iemand z.s.m. telefonisch contact met me opnemen want ik heb het vaker via de chat gedaan en dat bleek geen goeien match te zijn. Ook is mijn geduld op en heb ik er veel tijd en moeite ingestoken.
Ik kan alles verrifieren en bewijzen dat dit om een fout gaat.
Wat zouden jullie doen beste FC gamers?
groetjes,
Featured Places
FC 26 Bug rapporten
Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 5 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee28 days ago
Community Manager